Ik heb onlangs mijn oude K530i naar sony gestuurd (via de winkel) omdat mijn scherm soms heel gekke kleuren vertoonden (blauwe en roze horizontale balken) en daarbij zelfs soms heel het menu door elkaar haalde, terwijl de gsm bleef werken. (Dit gaat niet weg voor je de gsm herstart) Ik had nog nooit zoiets gezien. Soms gebeurde het ook dat het scherm van de gsm gewoon blank ging en ik de batterij er moest uithalen.
Nu krijg ik hem terug van retour, ongerepareerd: valschade.
Nu vroeg ik de winkelier hoe ze dat konden nagaan, en hij zei dat ze daar foto's van maakte, dus vroeg ik of ze die ook konden doorsturen. Dat hebben ze dan ook vriendelijk gedaan.
Volgens de winkelier zijn de connectors van de simkaartlezer beschadigd..
Ik snap totaal het verband niet, kan dit ondirect er toch iets mee te maken hebben of heeft sony me gewoon geen nieuwe/gerepareerde gsm willen terugsturen?
Nu krijg ik hem terug van retour, ongerepareerd: valschade.
Nu vroeg ik de winkelier hoe ze dat konden nagaan, en hij zei dat ze daar foto's van maakte, dus vroeg ik of ze die ook konden doorsturen. Dat hebben ze dan ook vriendelijk gedaan.
Volgens de winkelier zijn de connectors van de simkaartlezer beschadigd..
Ik snap totaal het verband niet, kan dit ondirect er toch iets mee te maken hebben of heeft sony me gewoon geen nieuwe/gerepareerde gsm willen terugsturen?