Ik ben erg benieuwd naar de opvolger van de Canon EOS 5D Mark II.
Ik neem aan dat deze de Canon EOS 5D Mark II zal heten, vandaar de topictitel.
Ik zal in de topicstart informatie neerzetten zodra deze wordt gepost.
Misschien dat ik anderen ook rechten geef tot het wijzigen van de topicstart.
Ik ben dit topic gestart omdat ik 1 antwoord wil hebben:
Krijgt de opvolger van de 5D mark II een uitklapbaar scherm?
Ik ben erg geïnteresseerd in een "budget" full frame sensor, gezien de uitstekende prestaties bij hoge iso-instellingen, alleen het karakter van een professioneel fototoestel in plaats van een feature-rijke traveller schept risico's.
De 5D mark II is (voor mij) dan interessant, vanwege de mogelijkheid tot het filmen in Full-HD. Het is geen videocamera, maar het is wel erg makkelijk dat het kan. Ik hoop dat die trend zich doorzet in een kantelbaar scherm, zoals nu op de 60D is geïntroduceerd, schept hoop...
Ik neem aan dat deze de Canon EOS 5D Mark II zal heten, vandaar de topictitel.
Ik zal in de topicstart informatie neerzetten zodra deze wordt gepost.
Misschien dat ik anderen ook rechten geef tot het wijzigen van de topicstart.
Ik ben dit topic gestart omdat ik 1 antwoord wil hebben:
Krijgt de opvolger van de 5D mark II een uitklapbaar scherm?
Ik ben erg geïnteresseerd in een "budget" full frame sensor, gezien de uitstekende prestaties bij hoge iso-instellingen, alleen het karakter van een professioneel fototoestel in plaats van een feature-rijke traveller schept risico's.
De 5D mark II is (voor mij) dan interessant, vanwege de mogelijkheid tot het filmen in Full-HD. Het is geen videocamera, maar het is wel erg makkelijk dat het kan. Ik hoop dat die trend zich doorzet in een kantelbaar scherm, zoals nu op de 60D is geïntroduceerd, schept hoop...
vrede in rust