• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Ola!

Al een tijdje heb ik een probleem.
Na een tijdje met de search zoeken (google/gathering) kwam ik er niet uit. Ik kwam wel veel soortgelijke verhalen tegen, maar die hadden allemaal ATI kaarten en driver issues.

Ik heb onlangs Team Fortress 2 gekocht via Steam en vanaf het begin heeft het slecht / niet gefunctioneerd.
Ik kan TF2 wel opstarten, maar zodra ik een game connect krijg ik de beruchte Blue Screen Of Death (na een korte tijd laden).

fotootje

Het heeft wel even gewerkt ooit, toen had ik de CPU vervangen door een andere. Op een gegeven moment werkte het spel met deze andere CPU ook niet meer...

Het vreemde is dat de PC verder 100% stabiel draait. GTA4 (via Steam) draait perfect.
Racedriver Grid draait perfect. En nog wat andere games draaien ook zonder problemen.

Alleen TF2 doet het helemaal niet meer!
Ook heb ik geprobeerd de files binnen Steam te validaten. Ook toen kreeg ik na een tijdje bezig te zijn een BSOD.

Mijn configuratie is alsvolgt:
Mobo: Asrock 4Core-Dual Sata-2
CPU: Core2Duo 2.66
Ram: 2gb DDR2 533
Hdd: 500Gb Samsung 7200rpm
Grafisch: NVidia Geforce GTS250 512mb

Iemand ideeën? Ik heb van het weekend een LAN-party en het zou natuurlijk leuk zijn om deze game te kunnen spelen! :D

Alvast bedankt!

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...