Help mij alstublieft. Ik heb een document vertaald en in de nieuwe taal functioneert de inhoudsopgave niet meer. Dat wil zeggen: in de oude taal gaven alle regels in de inhoudsopgave links naar de relevante secties van het document. Klik op 6.1, en hopla je bent bij 6.1. Heel 2.0 ofzo. Die links zijn nu weg. Als ik op cmd+k klik en een hyperlink in wil voegen, vraagt hij om een website. Ik kan niet naar het hoofdstuk in het document verwijzen. Ik word er een beetje ziek van want wil het vanavond inleveren...
Tweede ding is opmaak van die inhoudsopgave. De hoofdstukken zien er in het origineel zo uit:
5 hoofdstuk 5
5.1 hoofdstuk 5.1
5.2 hoofdstuk 5.2
enzovoorts.
Nu ziet het er ineens zo uit:
5 hoofdstuk 5
........................5.1 hoofdstuk 5.1
enz. In de tekst zien die headers er ook zo uit en als ik op "decrease indent" klik, maakt hij van 5.1 ineens 6. Kortom, ik word gillend gek hier want ik zit op een deadline.
Hoop dat de vraag begrijpelijk is en dat er een Word-expert rondhangt die me uit kan leggen hoe ik moet doen wat ongetwijfeld in een paar handelingen mogelijk is.
Dank!
Tweede ding is opmaak van die inhoudsopgave. De hoofdstukken zien er in het origineel zo uit:
5 hoofdstuk 5
5.1 hoofdstuk 5.1
5.2 hoofdstuk 5.2
enzovoorts.
Nu ziet het er ineens zo uit:
5 hoofdstuk 5
........................5.1 hoofdstuk 5.1
enz. In de tekst zien die headers er ook zo uit en als ik op "decrease indent" klik, maakt hij van 5.1 ineens 6. Kortom, ik word gillend gek hier want ik zit op een deadline.
Hoop dat de vraag begrijpelijk is en dat er een Word-expert rondhangt die me uit kan leggen hoe ik moet doen wat ongetwijfeld in een paar handelingen mogelijk is.
Dank!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 15:24 ]