com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Nintendo SWITCH! FTW
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hoe weet ik een webshop wat de juiste game is? En in een winkel zijn de medewerkers vaak niet geweldig met helpen ime.SOCO_cola schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:30:
ik zou zeggen surf naar een webshop en kies op je gemak wat uit? of loop een winkel in en vraag het aan een medewerkerof google bijvoorbeeld
edit:
Rollercoaster tycoon is denk ik wel een goeie, bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door mind_ op 26-08-2010 14:50 ]
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
- race spelletjes
- sims
etc etc
edit:
Waar je ook nog eens eigen banen mee kunt bouwen... Vroeger als jongetje ook uren gespendeerd aan een dosspel dat ik dacht stunts heette. Sweet memories!
[ Voor 70% gewijzigd door feelthepower op 26-08-2010 14:56 ]

Edit: typo.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2010 14:57 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik weet niet waar je woont, maar de meeste steden hebben vaak ook wel een of twee speciaal zaken waar ze games verkopen. De jongens (af en toe een meisje) die daar staan kunnen je prima advies geven. Soweiso kun je altijd op de leeftijds rating letten. Zodra er bloed of boobies in zitten staat het heus wel op de doos.mind_ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:50:
En in een winkel zijn de medewerkers vaak niet geweldig met helpen ime.
Voor kinderen vind ik zelf games zoals World of Goo wel leuk. Helaas kun je niet meer de Humble Indy Bundle kopen, maar hij zal vast nog wel in de budget bakken staan.
|{ brrr }] |
-een Colin McRae
-Age of Empires
-Simcity
Speed limits are like herpes.
Theme Hospital xD?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ook zijn veel van deze spelletjes qua specs misschien interessant gezien het systeem waarvoor ze bedoelt zijn.
Waarbij ik dus niet wil zeggen dat Indie voor kinderen is