Ik ben momenteel in een serverruimte en zie hier een voor mij onbekend apparaat staan, waarvan ik geen idee heb wat daarvan de functionaliteit is. Sterker nog, de IT-staff van het betreffende bedrijf heeft óók geen flauw idee en ook op de betreffende afd. Financiën weet men hier niets van.
Een paar facts;
Heb nu al een tijd naar het apparaat zitten turen maar heb geen andere lampjes zien oplichten dan ON.
Anyone?
Een paar facts;
- Apparaat heeft als merk/type KEYMILE LECAR
- Er zit een KPN-stickertje zoals je die ook wel vindt op Fibre en oude V25 routers, met een code die verwijst naar de locatie van de verbonden KPN-centrale en een klant- of dienstcode (gegevens kan ik hier niet melden)
- Op het apparaat zitten de volgende lampjes: ON, LOS Tx, LFA Tx, Rx, AIS en LOOP
- Van buitenaf gaat er een plat 2-aderig telefoonkabeltje naar de poort met opdruk HDSL
- Vanaf het apparaat gaat er een ethernetkabel naar de poort Netw. op de module ISDN access-E1 en PRA-T2 van de telefooncentrale
Heb nu al een tijd naar het apparaat zitten turen maar heb geen andere lampjes zien oplichten dan ON.
Anyone?
AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***