Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Knutselvraag

Pagina: 1
Acties:

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn 2 nieuwe monitoren binnen gekregen, en nu ga ik nog een verhoging bouwen, omdat mijn monitoren anders ergonomisch gezien te laag staan (geen in hoogte verstelbare voet) De verhoging ga ik maken van een meubelplaat, heel simpel, een bovenkant, 2 plankjes als zijkanten en een achterkant. De voorkant laat ik open zodat ik daar mijn toetsenbord onder kan schuiven zodat ik eindelijk wat meer ruimte op mijn bureau kan creëren indien nodig ;-)

Mijn vraag: Ik wil in de verhoging een soort stekkerdoos inbouwen (met 2 stopcontacten) zodat ik niet elke keer onder mijn bureau hoef te kruipen om mijn telefoon, laptop ed op te laden. Heeft iemand een goed idee om deze in te bouwen, en wat kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik weet dat deze vraag wel heel indirect met ICT te maken heeft, maar hopelijk wil iemand mij helpen.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik weet niet wat voor meubel plaat je gaat gebruiken maar als je hem zo breed maakt dat je tobo er onder past houd er dan rekening mee dat je een flink dik stuk plaatmateriaal moet hebben omdat het anders je monitoren niet gaat dragen/flink door zakt.

Wat ik overigens zou doen is aan 1 van beide kanten gewoon een inbouw contactdoos plaatsen en die aan de binnenkant netjes afwerken met dat plaatmateriaal.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

uhm.. tripje naar de bouwmarkt en een stekkerdoos halen? Verdeel doos er in schroeven? maar of het er allemaal esthetisch leuk uit ziet... :/
bovenstaande is toch nuttiger...

[ Voor 12% gewijzigd door M2M op 26-08-2010 13:39 ]

-_-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon inbouwdozen halen bij de bouwmarkt?

• R1cardo01
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Thanks voor de reacties! Morgen even inkopen doen ;-)

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:50
Met een ON/OFF switch op een bereikbare plek he :)
Pagina: 1