Geachte medetweakers.
Heb sinds een 10tal minuten een erg raar en verontrustend probleem.
Altijd als mijn win7-pc in standby ging "vergat" hij mijn andere schijf.
Nadat ik dit beu was maar eens gegoogeled en een Hotfix van MS gevonden die dit probleem zou moeten oplossen.
Goed, hotfix geinstalleerd, pc in standby geknalt en: hij resumed niet meer.
De powerled van de pc knipperd maar dat was het dan ook.
Op de muis klikken op t tobo duwen op de power en reset knop duwen werk allemaal niet.
Nu was al het bovenstaande natuurlijk geen enkel probleem als ik het ding "uit" kon krijgen maar ook dit gaat niet:
5sec (of langer) de powerbutton inhouden doet nix.
voeding uit met de uitkop: doet nix.
Stroomkabel uit de voeding: doet nix.
Batterij uit het mobo: doet nix.
Aan en uit duwen: nix
De pc staat hier nu zonder stroomkabel met de voeding uit en de batterij drnaast nog steeds blauw te knipperen en op t mobo brand een goen lampje
Iemand van jullie die weet hoe ik zorg datie weer boot?
Edit
Btw mijn vermoeden is dat er nog reststroom op mobo en onderdelen zit en dat die denken dat ze standby zijn.
Vraag hierbij is natuurlijk hoelang t duurt voor mn 2 ledjes die stroom hebben opgevreten
Heb sinds een 10tal minuten een erg raar en verontrustend probleem.
Altijd als mijn win7-pc in standby ging "vergat" hij mijn andere schijf.
Nadat ik dit beu was maar eens gegoogeled en een Hotfix van MS gevonden die dit probleem zou moeten oplossen.
Goed, hotfix geinstalleerd, pc in standby geknalt en: hij resumed niet meer.
De powerled van de pc knipperd maar dat was het dan ook.
Op de muis klikken op t tobo duwen op de power en reset knop duwen werk allemaal niet.
Nu was al het bovenstaande natuurlijk geen enkel probleem als ik het ding "uit" kon krijgen maar ook dit gaat niet:
5sec (of langer) de powerbutton inhouden doet nix.
voeding uit met de uitkop: doet nix.
Stroomkabel uit de voeding: doet nix.
Batterij uit het mobo: doet nix.
Aan en uit duwen: nix
De pc staat hier nu zonder stroomkabel met de voeding uit en de batterij drnaast nog steeds blauw te knipperen en op t mobo brand een goen lampje
Iemand van jullie die weet hoe ik zorg datie weer boot?
Edit
Btw mijn vermoeden is dat er nog reststroom op mobo en onderdelen zit en dat die denken dat ze standby zijn.
Vraag hierbij is natuurlijk hoelang t duurt voor mn 2 ledjes die stroom hebben opgevreten
[ Voor 9% gewijzigd door alucard.erbacam op 26-08-2010 12:40 ]