Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotkeys instellen op Enermax Aurora toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• iomega
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09-2023
Enkele maanden geleden heb ik de BB htpc gebouwd en daarbij ook een Enermax Aurora Micro Wireless toetsenbord aangeschaft. Nu is dat wel een fijn toetsenbord, maar het enige probleem is dat de hotkeys die daarop staan (met een Fn toets) niet programmeerbaar zijn. De aurora heeft nl. geen eigen software om dat te doen.

Toch zou ik graag de hotkeys naar MCE wijzigen omdat ik met XBMC werk.

Met software om keyboard layouts te wijzigen zal het echter niet lukken denk ik, omwille van de Fn toets.

Is er een softwarematige manier om dit op te lossen? Ik heb al in het register gesnuffeld, maar vind niet wat ik zou moeten veranderen.

Thanks.

• iomega
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09-2023
Niemand?

Ik zou de vraag ook anders kunnen stellen: ik vermoed dat als ik de toetsenbordcombinaties zou kunnen wijzigen die standaard ingesteld zijn voor MCE, ik ook zou kunnen bereiken wat ik wil.

Bijv. winkey+ALT=ENTER opent MCE. De vraag is waar in het register bijv. ik dat gedrag kan wijzigen in het openen van XBMC?

Ik heb al gezocht op internet maar ik heb geen antwoord gevonden op die vraag? Zouden de winkey combinaties niet wijzigbaar zijn?