Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Aan de andere kant, dat je naar een andere space om je cursor terug te krijgen hoort niet. Krijg je je cursor niet terug als je je muis beweegt?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ook als losse feature zou ik het graag uitschakelen, maar zover ik tot nu toe gevonden heb kan dat niet?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Wel heb ik sinds een tijdje last van spontaan verdwijnende cursors bij gebruik van Safari, volgens mij wat jij als eerste probleem omschreef. Ik kan dan wel de cursor bewegen en zie dat 'ie bijvoorbeeld over mijn bookmarks hovert (want daar komt een donkergrijs rondje omheen, dus mouseover doet het wel) maar de cursor zelf verschijnt pas weer als ik op een muisknop druk. Klinkt dat bekend?
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
Verschil is, in Windows kun je het uitzettentobiasvs schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:36:
Het tweede is inderdaad een feature, die overigens ook gewoon in Windows zit.
Wel heb ik sinds een tijdje last van spontaan verdwijnende cursors bij gebruik van Safari, volgens mij wat jij als eerste probleem omschreef. Ik kan dan wel de cursor bewegen en zie dat 'ie bijvoorbeeld over mijn bookmarks hovert (want daar komt een donkergrijs rondje omheen, dus mouseover doet het wel) maar de cursor zelf verschijnt pas weer als ik op een muisknop druk. Klinkt dat bekend?
Over het 2e
Jup, dat klinkt als hetzelfde probleem
Maar goed, blijkbaar ben ik dus niet de enige. Ik had al een reïnstall gedaan van OSX om te kijken of het door bepaalde software kwam, maar daar kwam toen niets uit. Het valt me wel op dat het vaker voorkomt op drukke pagina's met veel flash-elementen (al die advertenties). Na een update naar Safari 5.0.1 bleef het probleem gewoon bestaan bij mij.
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
Verwijderd
Gewoon opletten dat je niet teveel in die flash banners oid met je muis beweegt, wat soms wel irritant kan zijn..