Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Ik heb beneden aan de tv een mediacenter hangen, en die heeft een paar dagen uit gestaan. Als ik hem nu aan probeer te zetten, gaat voor een fractie van een seconde de CPU fan draaien, vervolgens gaat alles uit en gebeurd er niks meer. Daarna reageert de computer niet meer op het aan/uit knopje..

Ik zelf denk dat de voeding kapot is, maar die is vrij nieuw en is op dit moment erg lastig te testen.

Ik heb volgensmij alle kabels gecontroleerd, alles zit nog vast, er brand ook een lampje op het moederbord nog.

Verwijderd

je kan probere:

- bios reset
- alles los koppele van het meoderbord en zo kaal mogelijk probere op te starten

als dat niet helpt zal je toch je psu moete gaan teste en de rest

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:18
Haal voor de grap eens helemaal de stroom er vannaf (dan nog even de aan/uit knop in drukken om hem te ontladen) en zet hem weer aan.

Misschien dat dit het weer verhelpt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:42:
je kan probere:

- bios reset
- alles los koppele van het meoderbord en zo kaal mogelijk probere op te starten

als dat niet helpt zal je toch je psu moete gaan teste en de rest
Bios reset hielp niet..
Darkangle schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:48:
Haal voor de grap eens helemaal de stroom er vannaf (dan nog even de aan/uit knop in drukken om hem te ontladen) en zet hem weer aan.

Misschien dat dit het weer verhelpt.
Dit hielp ook niet..

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Alles uit je PC kast halen, alle kabels losmaken, alles proper maken,... en weer vanaf 0 opbouwen.
Als dat niet werkt, heb je dood mobo of dooie voeding.

Android developer & dürüm-liefhebber

Pagina: 1