Beste tweakerts,
Vanochtend bij het in mijn auto stappen (terwijl de telefoon in mijn broekzak zat IN het Blackberry hoesje) is blijkbaar mijn scherm gescheurd. Vrij kut dus
. Nu is de telefoon vandaag precies 8 maanden oud, dus ik dacht even mijn leverancier bellen (Smartphoneshop.nl) want ik dacht aan fabrieksgarantie. Niet dus. De Smartphoneshop zegt dat een scheur of breuk in het scherm niet onder fabriekgarantie valt. Kan ik opzich best inkomen als je de telefoon laat kukelen op straat of tijdens je werk er een pallet op laat vallen o.i.d.. Een telefoon in je zak lijkt mij dagelijks gebruik, waar een scherm of telefoon op berekend moet zijn. Mijn vraag aan jullie is, wat kan ik nu nog doen omtrent de garantie? Een telefoon van 8 maanden oud mag toch niet een gescheurd scherm afleveren bij dagelijks gebruik.
De scheur zit onder het scherm (deze is dus niet voelbaar als je het scherm aanraakt). Het punt is dat ik nu dus als ik het scherm aanraak, deze niet reageert, of niet gewenst reageert. Het erge nu is, dat de Storm II van fabrikant Blackberry de EOL status heeft gekregen. Repareren zullen zij dus niet doen. (zie post Alex, BB heeft de support nog niet stop gezet. Excuus
.) Smartphoneshop.nl bied mij aan om de telefoon op te sturen en te kijken voor een prijsopgaaf. Het antwoord weet ik al; de Storm II zal niet meer gerepareerd worden vanwege de EOL EN ik ben hem weken kwijt.
Mensen met soortgelijke ervaringen, zouden jullie mij kunnen helpen?
Edit: Nu heb ik ze nog wel een mail gestuurd, met een uitgebreide uitleg. Kijken hoe ze daarop reageren
.
Edit2: Foto toegevoegd. De scheur van links naar het midden zit dus in het scherm.
Vanochtend bij het in mijn auto stappen (terwijl de telefoon in mijn broekzak zat IN het Blackberry hoesje) is blijkbaar mijn scherm gescheurd. Vrij kut dus
De scheur zit onder het scherm (deze is dus niet voelbaar als je het scherm aanraakt). Het punt is dat ik nu dus als ik het scherm aanraak, deze niet reageert, of niet gewenst reageert. Het erge nu is, dat de Storm II van fabrikant Blackberry de EOL status heeft gekregen. Repareren zullen zij dus niet doen. (zie post Alex, BB heeft de support nog niet stop gezet. Excuus
Mensen met soortgelijke ervaringen, zouden jullie mij kunnen helpen?
Edit: Nu heb ik ze nog wel een mail gestuurd, met een uitgebreide uitleg. Kijken hoe ze daarop reageren
Edit2: Foto toegevoegd. De scheur van links naar het midden zit dus in het scherm.
[ Voor 10% gewijzigd door __1337__ op 27-08-2010 11:01 ]