Waarom werd mijn topic gesloten!!!???

Pagina: 1
Acties:

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:43
Waarom werd mijn topic Wie kent discotheek Lucky? gesloten? Als dat nu een serieuze vraag is van mij. Waarom wordt het topic waar ik naar verwijs over een andere discotheek wel getolereerd? En ga het nu niet afdoen door daar ook een slotje op te zetten! Graag een serieuze uitleg in plaats van keihard een slotje binnen een half uur...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 21:55

Jaymz

Keep on moving !

4x "Ik OOK" is nou niet echt een discussie op hoogstaand nivo.

Je hebt gewoon "pech" dat er zo gereageerd wordt (wat wil je als er al een soortgelijk topic loopt)

[Wanneer herken ik mezelf VOORDAT ik op "Verstuur" druk]

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

(ik was het niet, dus ik doe even een gooi naar de reden)
wie kent hier discotheek Lucky in Rijssen???
Je krijgt dus een lijst met: Ja / nee

Daar schiet niemand wat mee op.

In de topic waaraan jij refereerd worden er titels gevraagd van nummers die ze daar draaien. Oftewel... daar schiet wel iemand wat mee op. Mensen kunnen daaruit halen of ze wel of niet daarnaartoe willen, en de starter van de topic weet naar welke muziek hij op zoek moet.

• EsCo
Het topic dat ik gestart heb ging over een andere discotheek en ik vroeg me alleen maar af hoe bekend die discotheek is. Hoe lang stond die topic er al, misschien een half uurtje?? Dan pleur je er na 2 reacties toch niet gelijk een slotje op man....... :(

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

TIP:

Wacht een week. Plaats dan een bericht over hoe het "gisteren" was (doe dat wel 'redelijk') En vraag je aan het einde af wie die disco ook kent.

Is de kans groter dat 'ie wat langer openblijft.

• EsCo
Dat is toch precies hetzelfde man. Mijn vermoeden is dat moderators te pas en te onpas het fenomeen machtsvertoon verwezenlijken.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 12 maart 2001 15:15 schreef Escobar het volgende:
Dat is toch precies hetzelfde man. Mijn vermoeden is dat moderators te pas en te onpas het fenomeen machtsvertoon verwezenlijken.
Dan hebben wij een meningsverschil.

• EsCo
Laten we er maar over ophouden dan. Ik pas me wel aan.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

OK, maken we er geen woorden meer aan vuil.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 maart 2001 15:10 schreef Escobar het volgende:
Het topic dat ik gestart heb ging over een andere discotheek en ik vroeg me alleen maar af hoe bekend die discotheek is. Hoe lang stond die topic er al, misschien een half uurtje?? Dan pleur je er na 2 reacties toch niet gelijk een slotje op man....... :(
Juist omdat er in dat half uur pas twee reacties waren wil zeggen dat het niemand interesseerd. En zoals ik al zei, een lijst van Ja's en Nee's heeft geen zin en draagt niets bij.

En net zoals alle users zijn ook wij gebonden aan regels, en ook wij worden gecontroleerd. Dus jouw uitspraak over dat de modjes zich schuldig maken aan machtsmisbruik klopt niet. Ik snap best dat je geirriteerd bent omdat je topic gesloten is... maar om dan meteen beschuldigingen rond te gaan gooien slaat nergens op.

Er zijn bepaalden regels wat betreft het niveau van de postings, als een posting daar niet aan voldoet, gaat ie dicht. Heel simpel.

En ga nou niet roepen van "dat topic is ook onzin, en die mag wel openblijven" want daar schiet ook niemand wat mee op.

• EsCo
Ik leg me er bij neer.

Sorry voor deze reply, maar ik moet nu eenmaal altijd het laatste woord hebben

Verwijderd

En dan kan ik dit niet laten :P ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 maart 2001 15:54 schreef Escobar het volgende:
Ik leg me er bij neer.

Sorry voor deze reply, maar ik moet nu eenmaal altijd het laatste woord hebben
Je hebt altijd recht op je eigen mening. Dit is dus ook niet bedoelt als standje ofzo... Gewoon even rechtzetten voordat er weer een aantal mensen een slechte naam krijgen terwijl dat niet nodig is...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
We Are Borg...We Wil Adept ;)

https://wren.co/join/Devian

• Hark
  • Laatst online: 08-07-2025
Nou ik heb net ook een slotje gekregen. Ik vroeg of iemand wist hoe laat de Aldi in IJmuiden woensdag open gaat. Ik weet echt niet wat er mis is met die vraag. De enige reden die ik voor dat slotje kan bedenken is dat ik er zelf ook wel achter kan komen als ik er heen fiets (is wel 15 km maar ok). Een andere manier om er achter te komen is er namelijk niet, want op de Aldi website staat het niet en je kan de Aldi ook niet bellen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jaja, en morgen staan er 40 topics van wie weet hoe laat de trein gaat van ... naar ...

En wie weet er welke bus ik moet nemen om in ... te komen.

Leuk geprobeerd. :)

• Hark
  • Laatst online: 08-07-2025
Nu vergeet je dat de tijden van treinen en bussen wel allemaal op internet staan, en de openingstijden van de Aldi in IJmuiden niet...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 13 maart 2001 09:27 schreef Hark het volgende:
Nu vergeet je dat de tijden van treinen en bussen wel allemaal op internet staan, en de openingstijden van de Aldi in IJmuiden niet...
Tja, ach... veel mensen vergeten ook dat er een FAQ is en een Search. En die staat niet zomaar ergens op internet maar gewoon bovenaan de pagina die ze zien als ze gaan posten. (ja, ik weet dat de search het niet doet)

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 13 maart 2001 09:27 schreef Hark het volgende:
[off-topic]

Alle supermarkten zijn tocg gewoon doordeweek tot 20:00 uur geopend ? Ik neem aan ook gewoon in Ijmuiden ???

[\off-topic]

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1