[VISTA] welke poorten openzetten voor inloggen op afstand? *

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag vanaf een andere locatie kunnen inloggen op mijn desktop, welke poort of poorten moeten hiervoor worden opengezet? Ik heb ge-googled, maar waarschijnlijk op de verkeerde teksten want ik kom er niet uit.

Groeten,

Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Met welk programma in godsnaam..?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik daarvoor gewoon 'verbinden met extern bureaublad'. Lokaal lukt het dus allemaal zoals ik wil, alleen nu wil ik vanaf een andere locatie (vrienden bijvoorbeeld) ook kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Google.nl RDP poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:33

Lordy79

Vastberaden

3389

Waarop heb jij gezocht? Ik op:
'verbinden met extern bureaublad' poort

en ik hoefde niet eens op het eerste resultaat te klikken om het antwoord te vinden.

[ Voor 95% gewijzigd door Lordy79 op 25-08-2010 23:13 ]

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Ik zocht op engelse termen, omdat ik daar normaal vaker antwoord op krijg. Zo zie je maar dat heel simpel denken nog het juiste resultaat geeft ook. Werkt trouwens inmiddels ook, bedankt!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:33

Lordy79

Vastberaden

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:10:
Ik zocht op engelse termen, omdat ik daar normaal vaker antwoord op krijg. Zo zie je maar dat heel simpel denken nog het juiste resultaat geeft ook. Werkt trouwens inmiddels ook, bedankt!
Eenvoud betrachten is niet eenvoudig 8) :+

Maar ehh... als ik google op: 'connect with remote desktop' port

krijg ik ook in de eerste hit een resultaat waar ik ook niet voor hoef te klikken... dus ik ben benieuwd waar jij op gezocht hebt.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het moge duidelijk zijn: het is altijd nodig om wat verschillende zoekpogingen te doen en daarbij te beginnen met erg voor de hand liggende termen (En moeilijkere / langere zoekstrings proberen als dat nodig blijkt, en daarbij inspiratie opdoen uit de eerdere, geen antwoord opleverende, zoekhits).

Maar goed, ik sluit dit topic nu omdat daar nu op blijven hameren richting de topicstarter me weinig zinvol lijkt. Ik neem aan / hoop dat Bulletstar het google-gebruik ondertussen voor altijd heeft begrepen ;)

Ik maak de topictitel nog wel even af omdat alleen '[VISTA]' niet voldoende info geeft aan andere mensen die hetzelfde zoeken.

Edit, inhoudelijk: let wel goed op de beveiliging. Tenminste alles vaak (liefst automatisch) updaten, en een lang & sterk password gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 26-08-2010 11:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.