ongekoppelde videokaarten, meerdere beeldschermen?

Pagina: 1
Acties:

• SuperSang
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-02 12:03
Beste tweakers,

ik heb me rotgezocht en er nog niets over gevonden, dus ik plaats hier maar mijn vraag in de hoop dat iemand hem voor me kan antwoorden.

Ik heb net mijn nieuwe pc afgebouwd, alleen mis ik nog mijn grafische kaart. Ik heb er nu maar een nvidia 9600GT ingezet.
De grafische kaart naar keuze wordt een GTX460, tot zover geen probleem.

Het enige probleem is dat ik drie beeldschermen wil aansturen (twee van mijn computer, de ander is mijn tv, voor filmavondjes etc.), en de GTX460 ondersteunt geen drie beeldschermen. Dus ik dacht: misschien kan ik mijn 9600GT erin laten zitten samen met mijn GTX460, maar dan dus zonder SLI verbinding, en laat ik mijn 9600GT de derde aansturen.

Mijn vraag dus: werkt dit?

Ik ben nu in bezit van
Mobo: DFI Lanparty x58-T6H3
Proc: Intel i7 920

De rest is volgens mij niet bijzonder relevant

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:07
geen probleem... (

als er tenminste je 2 kaarten in je pc passen.

heb hier ook een 7300gt en een gt240 naast elkaar draaien op 3 schermen..

• SuperSang
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-02 12:03
Dus de GTX240 draait er twee, en je 7300GT draait er eentje neem ik aan?
Vandaag de videokaart besteld: fingers crossed! ^^

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:07
idd 240 draait tv en 24"
en de 7300 draait de 20" in portret modus. binnenkort misschien een 2e 20" in portet aan de andere kant van de 24" zetten..

veel plezier ermee..

Verwijderd

Ik heb ongeveer dezelfde vraag als de TS maar ik wil graag weten of ik in Adobe Premeier Pro CS5, via 2 nvidia kaarten dan 2 monitoren en 1 hd tv kan aansturen.

Het probleem is dat ik op een GTX 460 met cuda 1 monitor met de tijdlijn en effecten wil hebben en dat op een GTS 250, het 2e beeldscherm met een preview en de hd tv als video overlay van deze preview gelijktijdig te zien is.

Via google, tweakers en de help van adobe krijg ik niet echt het sluitend antwoord met betrekking tot de video overlay naar de hd tv.

Oftewel kan dit volgens jullie?