Ik heb nu al een aardige collectie DivX, nl 390 stuks.
In een paar films zit een foutje.
Als ik de film aan het kijken ben, dan stopt het beeld opeens, maar de timer van de player en het geluid lopen gewoon door. De enige oplossing is om het beeld een stukje vooruit te spoelen en zo een stukje film te moeten missen.
Is dit probleem ook op een andere manier te verhelpen en hoe?
http://doom9.halifrag.com/Soft/Files/Editing/avidefreezer.zip
Avi-DeFreezer haalt de zogeheten 'bad-frames' uit je film.
Avi-DeFreezer haalt de zogeheten 'bad-frames' uit je film.
Ik zal je even uit de droom helpen, dat programma doet dus geen ruk.
Je kan er helaas nix aan doen, is een bug in de divx codec.
Je kan er helaas nix aan doen, is een bug in de divx codec.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Er is ook een Divx-player (volgens mij BS-player) die DivX films op een andere manier decodeert zodat je film gewoon doorloopt bij een bad frame. Downloaden op www.doom9.net.
Als je zelf DivX films maakt (maar dat lijkt me niet aan het grote aantal te zien) kan je Fair Use proberen, die heeft een ingebouwde 'beveiliging' tegen bad frames.
Als je zelf DivX films maakt (maar dat lijkt me niet aan het grote aantal te zien) kan je Fair Use proberen, die heeft een ingebouwde 'beveiliging' tegen bad frames.
Verwijderd
Het windows media player bonus pack geeft een update aan wm7 waardoor wm7 nu bad frames skipt
Het is een corrupte frame in je film. Het enige oplossing is om met bv virtualdub de foute keyframe eruit te halen.
Alleen moet je het daarna weer opslaan en coderen
Alleen moet je het daarna weer opslaan en coderen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Gewoon dat ene kleine stukje opnieuw coderen en dan met Virtual Dub over de bad frames heen plakken.
Heb ik ook gedaan.
Heb ik ook gedaan.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Dat progje AVIDEFREEZER werkt dus WEL.
Ik heb er al +- 7 films mee gemaakt.
In virtualdub de frame uitzoeken waar ie blijft hangen. Dan de keyframe ervoor opschrijven en de keyframe erna. Avidefreezer opstarten en die frames invullen. KLAAR IS KEES!
Gewoon doen.
Ik heb er al +- 7 films mee gemaakt.
In virtualdub de frame uitzoeken waar ie blijft hangen. Dan de keyframe ervoor opschrijven en de keyframe erna. Avidefreezer opstarten en die frames invullen. KLAAR IS KEES!
Gewoon doen.
Pagina: 1