Beste allemaal,
Binnenkort wil ik een net als vele in dit topic een mediaplayer aanschaffen, mijn specifieke eis is dat deze ook kan opnemen bij digitenne.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat jullie mij iets op weg kunnen helpen.
- Als tv wil ik de samsung p2370hd aangschaffen. Deze bezit een DVB-T tuner en CI slot.
- Ik heb nu kpn digitenne tv en maak gebruik van de single tuner van samsung.
- Ik begrijp dat je het CI slot kan gebruiken door een CAM met hierin de smartcard, dus in principe de single tuner niet meer nodig heb. ALs ik het goed begrijp heb ik dan nog maar één tuner, dus een mediaplayer met dvb-t tuner is een vereiste als ik wil opnemen en tergelijkertijd op een andere zender kijken. Nu lees ik overal dat je alleen Free To Air zenders kan opnemen. Hoe zit dit precies?
De volgende mediaplayers hebben dvb-t:
- Conceptronic Grab'n'Go MediaGiant Pro 500GB
- Fantec MM-HDRTV + WiFi HDMI 1000GB
- Emtec Movie Cube V800H
- AC Ryan PlayOn! DVR HD 500GB
Kan ik hiermee alle zenders van digitenne opnemen of alleen de FTA zenders?
Bestaat er een andere manier?
Alvast bedankt!
Binnenkort wil ik een net als vele in dit topic een mediaplayer aanschaffen, mijn specifieke eis is dat deze ook kan opnemen bij digitenne.
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat jullie mij iets op weg kunnen helpen.
- Als tv wil ik de samsung p2370hd aangschaffen. Deze bezit een DVB-T tuner en CI slot.
- Ik heb nu kpn digitenne tv en maak gebruik van de single tuner van samsung.
- Ik begrijp dat je het CI slot kan gebruiken door een CAM met hierin de smartcard, dus in principe de single tuner niet meer nodig heb. ALs ik het goed begrijp heb ik dan nog maar één tuner, dus een mediaplayer met dvb-t tuner is een vereiste als ik wil opnemen en tergelijkertijd op een andere zender kijken. Nu lees ik overal dat je alleen Free To Air zenders kan opnemen. Hoe zit dit precies?
De volgende mediaplayers hebben dvb-t:
- Conceptronic Grab'n'Go MediaGiant Pro 500GB
- Fantec MM-HDRTV + WiFi HDMI 1000GB
- Emtec Movie Cube V800H
- AC Ryan PlayOn! DVR HD 500GB
Kan ik hiermee alle zenders van digitenne opnemen of alleen de FTA zenders?
Bestaat er een andere manier?
Alvast bedankt!