Eergisteren kocht ik bij de dynabite Zelda the twilight princess voor m'n vriendin.
aangezien die nog erg moeilijk te verkrijgen is moest ik hem daar wel kopen, ongeacht of ik goede ervaringen heb met de winkel of niet.
Eenmaal thuis gekomen haal ik hem uit het tasje, doe ik er een inpakpapiertje omheen, en de volgende dag geef ik hem aan m'n vriendin.
Zij helemaal happy, wij dat ding erin doen. Blijkt ie niet te werken ?!
Zodra ze hem erin doet gaat ie hem proberen te lezen, en na een 10tal seconde geeft de wii een zwart scherm met de tekst:
dat je de disk eruit moet halen, en dat je de wii uit moet zetten.
Ze heeft 2 weken geleden de wii pas gekocht, dus de zwarte nieuwe versie, maar heeft iemand hier ervaringen mee ?
Iemand een oplossing?
Al gedaan; googlen op ''zelda twilight princess wii doesn't boot'' ''zelda .... doesn't work''
Maar het enige wat ik krijg is over die zelda hack, en over gebrande zelda's die niet werken.
De wii is up-to date.
Dus even voor de duidelijkheid;
Het is een orginele wii, niks mee gedaan.
Super mario galaxy 2 doet het wel gewoon vlekkeloos
Het is een orginele versie van zelda twilight princess.
Wat ik sowieso ga doen;
Morgen terug naar de winkel, en kijken wat voor oplossing ze bieden, moeilijk gaan ze zeker doen, maar hun leveren mij een product wat niet werkt, dus ik sta gewoon in mijn recht naar mijn idee.
aangezien die nog erg moeilijk te verkrijgen is moest ik hem daar wel kopen, ongeacht of ik goede ervaringen heb met de winkel of niet.
Eenmaal thuis gekomen haal ik hem uit het tasje, doe ik er een inpakpapiertje omheen, en de volgende dag geef ik hem aan m'n vriendin.
Zij helemaal happy, wij dat ding erin doen. Blijkt ie niet te werken ?!
Zodra ze hem erin doet gaat ie hem proberen te lezen, en na een 10tal seconde geeft de wii een zwart scherm met de tekst:
dat je de disk eruit moet halen, en dat je de wii uit moet zetten.
Ze heeft 2 weken geleden de wii pas gekocht, dus de zwarte nieuwe versie, maar heeft iemand hier ervaringen mee ?
Iemand een oplossing?
Al gedaan; googlen op ''zelda twilight princess wii doesn't boot'' ''zelda .... doesn't work''
Maar het enige wat ik krijg is over die zelda hack, en over gebrande zelda's die niet werken.
De wii is up-to date.
Dus even voor de duidelijkheid;
Het is een orginele wii, niks mee gedaan.
Super mario galaxy 2 doet het wel gewoon vlekkeloos
Het is een orginele versie van zelda twilight princess.
Wat ik sowieso ga doen;
Morgen terug naar de winkel, en kijken wat voor oplossing ze bieden, moeilijk gaan ze zeker doen, maar hun leveren mij een product wat niet werkt, dus ik sta gewoon in mijn recht naar mijn idee.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.