Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HDD cage die in ATX power supply ruimte paste

Pagina: 1
Acties:

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 17:21
Ik vroeg me af of het ook HDD cages geeft die je op de plek kunt schroeven van een ATX powersupply.

Ik heb namelijk interesse in deze case, maar 1 schijf is me te weinig en aangezien ik geen powersupply in de kast plaats, is er nog ruimte waar normaal de voeding zit.
http://www.lian-li.com/v2...dex=25&ss_index=64&g=spec

De afmetingen van een ATX voeding zouden moeten zijn: 152.4x88.9x139.7, HxWxD
De afmetingen van een 3.5" HDD: 101.6 × 25.4 × 146.1

Maw, in theorie kan ik er 2-3 rechtop zetten. dan wordt het 101.6 x 76.2 x 146.1, dan steken ze dus een beetje uit ten opzicht van de voeding, maar die 6 mm zal het verschil niet gaan maken.

Na een tijd zoeken: 149*85*197 deze zal dus zo'n 6 cm uitsteken, dat lijkt me echter te veel voor in die kast.
http://www.lian-li.com/v2...c_index=5&ss_index=12&g=f

Heeft iemand enig idee of je daar producten voor kunt vinden om HDD's op de plaats van de voeding te monteren?

Alvast bedankt.

[ Voor 35% gewijzigd door knoore op 25-08-2010 18:45 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:47
Er is veel te koop, maar dit is wel een bijzonder product wat je nodig hebt, zo'n beetje elke kast waarin een ATX-voeding past wordt ook daadwerkelijk een ATX-voeding in geplaatst, dus het lijkt me vrij sterk dat er een kant-en-klaar product voor bestaat :p

Maargoed, heel ingewikkeld kan het ook niet zijn: tik een oude ATX-voeding op de kop, sloop de ingewanden eruit en klus het zodanig dat je er een harddisk in kwijt kunt. Moet te doen zijn ;)

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 17:21
Carpento schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:22:
Er is veel te koop, maar dit is wel een bijzonder product wat je nodig hebt, zo'n beetje elke kast waarin een ATX-voeding past wordt ook daadwerkelijk een ATX-voeding in geplaatst, dus het lijkt me vrij sterk dat er een kant-en-klaar product voor bestaat :p

Maargoed, heel ingewikkeld kan het ook niet zijn: tik een oude ATX-voeding op de kop, sloop de ingewanden eruit en klus het zodanig dat je er een harddisk in kwijt kunt. Moet te doen zijn ;)
Dat is nog niet eens zo'n gek idee :)