Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sites bij Antagonist offline

Pagina: 1
Acties:

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:15
Zijn er hier nog meer mensen die sites hosten b ij Antagonist?

Momenteel zijn de sites die ik daar host offline, maar ook de site van Antagonist zelf is niet bereikbaar. De telefoon speelt een bericht af dat je support via het forum of mail kan krijgen, daarna een engels bericht dat de mailbox vol is.

Is er iemand die wel informatie van Antagonist heeft kunnen krijgen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ik heb gisteren deze mail gekregen:
Geachte heer/mevrouw,

Om u een optimale dienstverlening te kunnen garanderen zorgen wij ervoor dat uw website altijd op de meest recente hardware en software draaien. Dit betekent onder andere dat wij op voorhand preventief webhostingaccounts migreren naar een nieuwe server voordat de huidige server afgeschreven is. Dit moment is nu aangebroken voor één van uw webhostingaccounts.

In de week van 30 augustus 2010 zal webhostingaccount [knip] door ons gemigreerd worden naar een nieuwe server. Gezien de grote hoeveelheid accounts waar het om gaat kunnen we u nog niet de exacte datum van de daadwerkelijke migratie verschaffen; we zullen u één dag voor de daadwerkelijke migratie van uw account nogmaals berichten met extra details.

U hoeft zelf niets te doen om deze verhuizing te ondersteunen. Wij zorgen ervoor dat uw account naadloos overgaat naar een nieuwe server. Daarnaast zullen wij ook geautomatiseerd controles uitvoeren om de werking van uw website te testen. De migraties zullen 's nachts plaatsvinden en bovendien zullen we de downtime van uw website tot een minimum beperken, zodat u zo min mogelijk overlast van de migratie zult ervaren.

Ondanks onze voorzorgsmaatregelen adviseren wij u om na de migratie de werking van de website te controleren, zodat eventuele problemen meteen opgelost kunnen worden. Voor vragen en ondersteuning kunt u ons te allen tijde per e-mail bereiken op support@antagonist.nl. Vraagstukken naar aanleiding van de migratie worden met de hoogste prioriteit behandeld.
Misschien heeft het daarmee te maken (alhoewel dat pas volgende week zou zijn).

The devil is in the details.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Ze zoeken nog wel een systeem- / netwerkbeheerder sinds 15:17:

http://www.webhostingtalk...erder-antagonist-b-v.html

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:19
Migratie gebeurd neem ik aan 's nachts.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:13
Migratie gebeurt idd 's nachts, dus dit zal er niet mee te maken hebben.

Mijn sites liggen er helaas ook uit... Ik hoop dat ze snel weer in de lucht zijn!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

http://twitter.com/AntagonistHQ

Problemen bij het netwerk

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

BHQ

Hmm, ddosje.

Flauw weer :{

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Mmm had ook al een topic geopend.
Lekker dan. Een ddos. Wat een grapjassen...

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020

Verwijderd

Apart, de statuspagina doet het wel..

EDIT:
Spuit11 wordt ook wakker, ff refreshen dus voor reageren

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 17:13 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben contact gehad met de netwerkleverancier. Ze hebben op het moment nog geen schatting wanneer het probleem opgelost is. Ze gaan ons op de hoogte houden.

Geen DDoSje meer :p
http://status.antagonist.nl/issue/136

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:15
Ah de status pagina had ik niet gecheckt nadat alle overige pagina's het ook niet deden. Twitter niet aan gedacht, maar die volg ik nu wel! En die mail heb ik nog niet gehad. Rustig afwachten maar, ik heb nu in iedergeval info.

Verwijderd

Wij hadden hier op het werk sinds gisteren eind van de middag ook geen internet meer (leverancier Equinix, waar Antagonist zijn servers dus ook heeft draaien).

Weet niet precies wat er is gebeurd, maar volgens mij was er een DDoS richting 1 van hun klanten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 08:56 ]

Verwijderd

"We hebben nog geen officiële melding van de netwerkleverancier dat het probleem is opgelost, maar het lijkt inmiddels weer goed te werken. We berichten later wat de oorzaak van het probleem was.

Onze excuses voor het ongemak."
Het is een DDoS aanval, die al dagen aan de gang is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 09:27 ]

Pagina: 1