Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS3: Geimporteerde tiger woods 11: oline error 80023111

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi,

Als ik "enable online pass" en dan "purchase online access" wil doen met mijn legale tiger woods 11 op de playstation krijg ik error "80023111".
Andere spelletjes kunnen wel online gaan, en het is een spel uit azie (op ebay gekocht, ik wist het niet).
De originele key wordt ook gereject (is alleen voor Azie kennelijk) maar een nieuwe key kopen lukt ook niet,.

Weet iemand of dit inderdaad aan mijn spel ligt, of toch ergens anders aan?

Verwijderd

Als ik mij niet vergist ligt dit aan waar het spel vandaan komt. Vele uitgevers bieden spellen in dergelijke landen goedkoper aan (omdat ze anders heel weinig zouden verkopen)... Maar om vervolgens te garanderen dat wij europeanen wel lekker in de buidel blijven tasten blokeren ze de werking door regiocontrole.. Zo was het vroeger al op de SNES (alleen toen had je kekke converters e.d.)

Tenminste, dat is zoveel ik er vanaf weet. Ik zou zeggen, stuur de support een mailtje

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hmm ja dat ga ik doen, met googlen op de error code krijg je ook niet echt een eenduidig antwoord over wat er mis is.