kunbunu loglinsceen stop

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizz33
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2022
mijn vader heeft net zijn voeding en dvd-rw laten vervagen en nu staat er bij het loginscreen een slotje bij het wachtwoord. hier door kan hij dus niet verder en ik kan door de telefoon ook niet veel uitrichten.

Attention all patrons of California Pizza Kitchen! If you happen to bump the emergency escape door near the back of the restauraunt and set off the alarm, pulling the fire alarm will not turn that alarm off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 14:57
Wat is er aan de hand met je telefoon waardoor je niet meer kan werken? En wat is een voeding laten vervagen? Is ie weggeroest ofzo?

En wat bedoel je met je topic-titel? Graag nederlands aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat heeft de voeding en de dvd-rw te maken met de loginscreen en je telefoon? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Hij bedoelt waarschijnlijk kubuntu (NOS) loginscreen, hij kan door de telefoon niet verder helpen maar het gaat niet over de telefoon.
Topictitel is inderdaad een behoorlijk fail, topicstart overigens ook: probleemstelling -> mededeling dat hij zelf niet verder kan helpen.

Vet, en nu? Wat verwacht je van een mede forumlid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Misschien eens leuk om te kijken of het met een andere tty wel werkt (ctrl+alt+F1 tot F6) en daar de gebr. naam en pw in laten vullen, kijken of hij daar dan wel inkomt?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
er staat een slotje op bij het wachtwoord.. het gaat dus om de gui; niet om een console sessie.

[ Voor 5% gewijzigd door Mental op 25-08-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Haal eens diep adem, probeer dan helder op te schrijven wat het probleem is, wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte, en dit allemaal gecombineerd met een topictitel die wel iets met het probleem te maken heeft (en vertel dan ook even wat kunbunu is) :)
En verwar hierbij ook niet het daadwerkelijke probleem met mogelijk geheel irrelevante dingen die je er nu bijhaalt.

[ Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 25-08-2010 17:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.