Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox 360 aan laptop zonder beeldingang aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Dicratium
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:33
Hallo allemaal,
Ik weet niet zeker waar ik dit topic neer moet zetten, dus zet ik het hier neer.
Ik heb een Acer Aspire 8930G laptop met USB2.0, eSATA, displayport, vga-out en een HDMI-out aansluiting.
Is het mogelijk om hier een extern beeldschermapparaat op aan te sluiten (zoals een Xbox360), zonder HDMI-in, of VGA-in? Of bestaat er zoiets als een HDMI-USB adapter die dan d.m.v. een programma gebruikt kan worden?
Alvast bedankt,
Gr. MdR

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou eens kunnen kijken naar een TVkaart via USB ofzo en daar de Xbox op aansluiten. USB2.0 heeft weliswaar niet zo gek veel bandbreedte, maar dat is eigenlijk je enige mogelijkheid (gezien de rest outputs zijn van beeld en via eSATA kun je geen videosignalen versturen).

• Dicratium
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 09:33
Ik heb geen tv-kaart die van hdmi gebruik maakt kunnen vinden, wel die van rgb gebruik maakt, raar, aangezien de doorvoersnelheid van usb2.0 voldoende is (wanneer ik mijn externe harde schijf via usb, i.p.v. eSATA aansluit kan ik soepel BD-50 images kijken).
Bedankt voor de hulp alsnog, want ik ben nu wel al weer verder gekomen.