Ik wil Windows XP in VirtualBox installeren, wat ik al eerder gedaan heb, maar hij pakt de key niet.
Ik gebruik een OEM key die bij mijn computer zat, en ook een (reservekopie) van een originele OEM CD die ik zelf vaak genoeg gebruikt heb om XP te installeren (fysiek en in VBox).
Maar sinds vandaag pakt hij 'm niet.
Ik draai VirtualBox 3.2.8 (closed source editie) op een Ubuntu 9.10 host.
De versie van XP die bij mijn pc zat in XP Home 32bit met SP2.
Ik draai VirtualBox niet op dezelfde pc als waar XP opzat, m'n laptop heeft namelijk een stuk meer geheugen.
Ik heb de key zelf overgeschreven op een stukje papier, en ik heb zelf de originele cd gekopieerd.
Ik heb delen van m'n key op internet opgezocht, en ik kon 'm niet vinden. Hij is dus niet gelekt.
Kan dit te maken hebben met het aantal keer dat ik de key gebruikt heb?
Kan dit te maken hebben met de versie van VBox?
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik VBox niet op dezelfde pc draai?
(Just for the record: wat ik wil doen is legaal, ik heb er gewoon voor betaald)
Ik gebruik een OEM key die bij mijn computer zat, en ook een (reservekopie) van een originele OEM CD die ik zelf vaak genoeg gebruikt heb om XP te installeren (fysiek en in VBox).
Maar sinds vandaag pakt hij 'm niet.
Ik draai VirtualBox 3.2.8 (closed source editie) op een Ubuntu 9.10 host.
De versie van XP die bij mijn pc zat in XP Home 32bit met SP2.
Ik draai VirtualBox niet op dezelfde pc als waar XP opzat, m'n laptop heeft namelijk een stuk meer geheugen.
Ik heb de key zelf overgeschreven op een stukje papier, en ik heb zelf de originele cd gekopieerd.
Ik heb delen van m'n key op internet opgezocht, en ik kon 'm niet vinden. Hij is dus niet gelekt.
Kan dit te maken hebben met het aantal keer dat ik de key gebruikt heb?
Kan dit te maken hebben met de versie van VBox?
Kan dit te maken hebben met het feit dat ik VBox niet op dezelfde pc draai?
(Just for the record: wat ik wil doen is legaal, ik heb er gewoon voor betaald)