Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Kan ik hem daarmee unlocken??Op maandag 12 maart 2001 14:46 grapte
Brid het volgende:
He dipswitch,
Of zit die switch in de bios?
In ieder geval ff bedankt Brid
Dank je Pr3d4t0r maar dit wist ik al, check de knipoogjes ff, was meer een flauwe opmerking terug naar Brid ivm de opmerking "dipswitch", hele unlockverhaal was me al duidelijk, wist alleen nog niet dat je zonder unlock niet eens op 7,5X133 kon draaien, nu wel....Op maandag 12 maart 2001 16:26 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Je moet L1 bruggen kleuren met potlood
gebruik search
of je koopt zo'n stickertje maar das VEEL TE DUUR.
En dan nog heb je geen zekerheid dat als je de multiplier op 7,5 heb staan dat je TB1ghz op FSB 133 wil draaien. In veel gevallen schijnt het wel goed te gaan. In de nabije toekomst denk ik dat dat snel minder wordt. De TB's die een FSB van 133 (of eigenlijk 266) aankunnen zullen als zodanig worden verkocht en de modellen die dat niet trekken worden gewoon met FSB 100 verkocht.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu 2 wafers naast elkaar draaien waarbij de 1 FSB100's bakt en de ander de FSB133's.
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu 2 wafers naast elkaar draaien waarbij de 1 FSB100's bakt en de ander de FSB133's.
Verwijderd
volgens mij heeft dat geen bal te maken met de proc: De uiteindelijke snelheid is maatgevend voor de proc (1000Mhz). De bus die het systeem aankan is afh. van het mobo e.d....
Of zit ik er weer naast...:P
Of zit ik er weer naast...:P
Pagina: 1