Sinds begin februari dit jaar was ben ik in het bezit van een HTC HD2 welke ik via het programma SyncMate kon synchroniseren met mijn iMac. Na het toestel 3 maanden in gebruik te hebben gehad begon hij zeer regelmatig vast te lopen. Ik besloot hierop het toestel voor reparatie op te sturen. Inmiddels is dit 3 keer gebeurt en is hij 1 maal ge-update in het businesscentre hier in de buurt. Hierop stuurde ik een klacht naar Hi. Gisteren kreeg ik hier een reactie op dat ik een reductie krijg op mijn internet abonnement van de afgelopen tijd. En niet geheel onbelangrijk dat ik een nieuwe toestel in de zelfde prijscategorie mag uitkiezen.
Nu mijn vraag: "Welk toestel moet ik kiezen?". Aan het toestel stel ik een aantal eisen:
Hopelijk zijn er mensen die ervaring hebben met MacOSX en het synchroniseren van mobieltjes!
Alvast bedankt!
Nu mijn vraag: "Welk toestel moet ik kiezen?". Aan het toestel stel ik een aantal eisen:
- Synchronisatie met mijn iMac moet vlekkeloos (niet via Google ik gebruik namelijk meerdere agenda's)
- GEEN windows mobile
- Liefst geen HTC
- Mogelijkheid tot nieuwsapplicaties
- Goede email mogelijkheden.
Hopelijk zijn er mensen die ervaring hebben met MacOSX en het synchroniseren van mobieltjes!
Alvast bedankt!