Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-06 08:47
Sinds begin februari dit jaar was ben ik in het bezit van een HTC HD2 welke ik via het programma SyncMate kon synchroniseren met mijn iMac. Na het toestel 3 maanden in gebruik te hebben gehad begon hij zeer regelmatig vast te lopen. Ik besloot hierop het toestel voor reparatie op te sturen. Inmiddels is dit 3 keer gebeurt en is hij 1 maal ge-update in het businesscentre hier in de buurt. Hierop stuurde ik een klacht naar Hi. Gisteren kreeg ik hier een reactie op dat ik een reductie krijg op mijn internet abonnement van de afgelopen tijd. En niet geheel onbelangrijk dat ik een nieuwe toestel in de zelfde prijscategorie mag uitkiezen.

Nu mijn vraag: "Welk toestel moet ik kiezen?". Aan het toestel stel ik een aantal eisen:
  • Synchronisatie met mijn iMac moet vlekkeloos (niet via Google ik gebruik namelijk meerdere agenda's)
  • GEEN windows mobile
  • Liefst geen HTC
  • Mogelijkheid tot nieuwsapplicaties
  • Goede email mogelijkheden.
Ik weet dat alles wat ik hierboven noem te vinden is in de vorm van een iPhone helaas levert Hi deze nog niet en kan ik hier dus niet voor kiezen.

Hopelijk zijn er mensen die ervaring hebben met MacOSX en het synchroniseren van mobieltjes!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:15

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Waarom zit jij aan Hi vast?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-07 13:10
En waarom liefst geen htc? Dat is een van de beste smartphone bouwers. Dat WM je slecht bevallen is vind ik niet vreemd, maar ik zou de fabrikant van de telefoon er niet op afrekenen...

is het syncen via google niet af te vangen met meerdere gmail accounts trouwens? Zomaar een zijspoor, weet ook niet hoe het geregeld is in android en bij google... :)
vaste klanten korting i guess :) Kan een hele hoop schelen/doen. (sterker nog, in het topic staat dat hij de nieuwe telefoon aangeboden krijgt als compensatie)

edit no zoveel: http://www.apple.com/down...issingsyncforandroid.html
Dat lijkt ook een mooie oplossing? Dan is de volgende stap logisch; op zoek naar het fijnste android toestel. Imho is dat de HTC Desire, en als 2e keuze een Samsung Galaxy S...

[ Voor 79% gewijzigd door Henk op 25-08-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Lopend abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
Klopt ik heb inderdaad een lopend abonnement. HTC is niet helemaal uit de picture sta wel versteld dat dit bedrijf telefoons durft te verkopen met windows terwijl ze op de hoogte zijn van het gebrek aan betrouwbaarheid. Maar een android toestel lijkt inderdaad een voor de hand liggende keus, ook heb ik gedacht aan de Nokia N8 of een Blackberry echter weet ik niet hoe deze zich gedragen in samenwerking met OSX. Missing Sync ziet er goed hopelijk werkt het ook goed.
Is een Desire een beetje goed in te ruilen voor iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwmook
Inmiddels is de keuze gevallen op de Samsung Galaxy S, omdat de Desire voorlopig niet leverbaar was bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hwmook schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:51:
Inmiddels is de keuze gevallen op de Samsung Galaxy S, omdat de Desire voorlopig niet leverbaar was bij Hi.
Je smaak is er in ieder geval niet onder gaan lijden....prima keuze ....veel plezier er mee..
Pagina: 1