Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HTC blijft hangen op een wit scherm met groene htc letters midden in.
Kan iemand mij helpen? Maar ik snap niet veel van telefoons dus al die telefoon termen ken ik niet helemaal.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat voor HTC ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:01

BaRF

bijna kerst

heb ik ook gehad na de update op mn hero van een dag of wat terug: oplossing was even de accu er uit halen en weer aanzetten, en eventueel komt dan de optie 'reset' in beeld - die moet je dan aanklikken en daarna moet ie het weer doen :)

welke htc heb je?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 20:12
*weg*

[ Voor 125% gewijzigd door pven op 25-08-2010 11:09 ]

Carpe Diem

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:25:
Mijn HTC blijft hangen op een wit scherm met groene htc letters midden in.
Kan iemand mij helpen? Maar ik snap niet veel van telefoons dus al die telefoon termen ken ik niet helemaal.
Welkom op dit forum :)

Zoals je in Het algemeen beleid hebt gelezen, verwachten we hier eigen inzet. Zo is het gebruikelijk om aan te geven wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd en met welk resultaat. Ook al heb je er niet zo veel verstand van, dan nog kan je met google vast wel het een-en-ander terugvinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

HD2?

Probeer eens de batterij eruit te halen, voor langer dan een minuutje en 'm er opnieuw in zetten en aan te zetten doet ie dan? Werkt dat niet? Open dan het klepje eens en druk eens op het rode knopje met een pen, werkt dat? Zo niet dan zul je een hardreset moeten geven.

:+
Pagina: 1