Veiligste manier gebruiken van Paypal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37
Medetweakers, onlangs ben ik verslaaft geraakt aan het spel Minecraft (http://www.minecraft.net/). Ik heb hiervan een alpha gedownload, en ben er echt van in de ban geraakt. Nou wou ik graag alle updates, en straks de eerste beta's en releases kunnen downloaden. Nu kan het namenlijk nog voor een 10tje (Straks word het 20 euro)

Enige probleem: Betaling gaat via Paypal, en hier heb ik het niet zo op...

Dus mijn vraag luid: Hoe kan ik het beste Paypal gebruiken, 10 euro uitgeven. En er voor zorgen dat mijn account NIET kan worden gebruikt daarna.

Wat ik meestal hoor en lees is dat je niet je rekening moet koppelen, maar dat je een klein bedrag moet overmaken naar je paypal account, en het dan uitgeeft. Op deze manier kan paypal niet "zomaar" geld van je rekening afhalen in het geval van een gestolen account OID.

Sluis deze medetweaker er doorheen :')

Edit: Ik heb gewoon een normale rekening, met een Europas van de Rabobank (Standaard Nederlandse pinpas).

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 25-08-2010 02:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Laat iemand anders voor je betalen? Vriend met PayPall ofzo, die geld sturen die het laten overboeken?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Kecin schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 03:04:
Laat iemand anders voor je betalen? Vriend met PayPall ofzo, die geld sturen die het laten overboeken?
Ken niemand anders die het gebruikt vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Volgens mij heeft PayPal een of andere policy voor gestolen accounts en krijg je vrijwel altijd je geld terug.

Wat ik je aanraad is om gewoon het gewenste bedrag op je PayPal te zetten dmv. internet bankieren (duurt ongeveer 3-4 werkdagen). Er wordt dan geen rekening gekoppeld aan je PayPal account.

[ Voor 5% gewijzigd door ChickMagneet op 25-08-2010 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChickMagneet schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 04:52:
Volgens mij heeft PayPal een of andere policy voor gestolen accounts en krijg je vrijwel altijd je geld terug.
Afbeeldingslocatie: http://www.amitbhawani.com/blog/Images/P/Paypal-Sucks-Problems.JPG
http://www.paypalsucks.com/

paypal zegt veel, maar in de praktijk krijg je weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon je bankrekening koppelen aan je paypal account en geld van je rekening naar paypal overmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:53:
gewoon je bankrekening koppelen aan je paypal account en geld van je rekening naar paypal overmaken
Dit was dus absoluut NIET wat ik wil, want dan geef je Paypal het recht om automatisch geld van je rekening af te halen.

Ik heb het tevens al geregeld, heb het geld overgestort van mijn rekening naar Paypal, het product gekocht. En mijn account laten verwijderen door paypal.

Precies wat ik wou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48
Volgens een van de Paypal topics in dit forum kun je (weer) geld overmaken naar je Paypal account. Dat is dan op zich het veiligst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:32:
paypal zegt veel, maar in de praktijk krijg je weinig...
Praktijk met twijfel verhalen (5000 euro horror story.. zonder enige vorm van bewijs? Yeah right)? Leuke spam site voor hun 'alternatief' betaalmiddel.
(en noem eens 1 goed _internationaal_ alternatief?)

Maar het 'overmaken naar paypal' werkt weer sinds een tijdje, duurt iets van 3-5 dagen voordat het erop staat maar dan heb je wel een 'eenmalig' gebruik mogelijkheid. Let wel op:
•Het geld moet afkomstig zijn van een bankrekening die op dezelfde naam staat als uw PayPal-rekening
(optie Geld Toevoegen -> Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekening)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2010 13:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:51
CC koppelen, betaling doen, CC ontkoppelen en paypal account verwijderen / blokkeren :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Je kan toch gewoon je paypal funden en dan betalen? Dan kan er nooit geld afgeboekt worden verder.

Wel een extra stap, maar dan kan er vrij weinig misgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48
418O2 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:06:
Je kan toch gewoon je paypal funden en dan betalen? Dan kan er nooit geld afgeboekt worden verder.

Wel een extra stap, maar dan kan er vrij weinig misgaan?
Dat "gewoon" was niet zo gewoon voor een hele lange periode. Het heeft in het begin van Paypal in NL gekund en sinds enige tijd ook weer, maar daartussen enkele jaren formeel niet (al werd geld dat werd gestort op een bepaald rekeningnummer wat mensen van de tijd ervoor nog hadden wel aan het account toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om met Paypal te kunnen betalen heb je niet perse een paypal-account nodig. Je kunt ook eenmalige betalingen doen.

Bij mijn website staat tenminste op de paypal-betaalpagina:

U heeft geen PayPal-rekening?
Gebruik uw creditcard of bankrekening (waar beschikbaar).
Doorgaan

Mogelijk dat dit iets is wat de webshop zelf aan moet zetten, maar je kunt in ieder geval kijken of dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Volgensmij heeft niemand het bericht gelezen dat ik het al geregeld heb.

Een creditcard heb ik absoluut niet, en zoals ik al vermelde wil ik liever niet dat Paypal bij mijn bankrekening kan komen.

Ik heb gewoon het benodigde geld overgezet (Paar dagen wachten) betaald, en mijn PP account laten sluiten :) precies zoals ik wou.

Pagina: 1