Medetweakers, onlangs ben ik verslaaft geraakt aan het spel Minecraft (http://www.minecraft.net/). Ik heb hiervan een alpha gedownload, en ben er echt van in de ban geraakt. Nou wou ik graag alle updates, en straks de eerste beta's en releases kunnen downloaden. Nu kan het namenlijk nog voor een 10tje (Straks word het 20 euro)
Enige probleem: Betaling gaat via Paypal, en hier heb ik het niet zo op...
Dus mijn vraag luid: Hoe kan ik het beste Paypal gebruiken, 10 euro uitgeven. En er voor zorgen dat mijn account NIET kan worden gebruikt daarna.
Wat ik meestal hoor en lees is dat je niet je rekening moet koppelen, maar dat je een klein bedrag moet overmaken naar je paypal account, en het dan uitgeeft. Op deze manier kan paypal niet "zomaar" geld van je rekening afhalen in het geval van een gestolen account OID.
Sluis deze medetweaker er doorheen
Edit: Ik heb gewoon een normale rekening, met een Europas van de Rabobank (Standaard Nederlandse pinpas).
Enige probleem: Betaling gaat via Paypal, en hier heb ik het niet zo op...
Dus mijn vraag luid: Hoe kan ik het beste Paypal gebruiken, 10 euro uitgeven. En er voor zorgen dat mijn account NIET kan worden gebruikt daarna.
Wat ik meestal hoor en lees is dat je niet je rekening moet koppelen, maar dat je een klein bedrag moet overmaken naar je paypal account, en het dan uitgeeft. Op deze manier kan paypal niet "zomaar" geld van je rekening afhalen in het geval van een gestolen account OID.
Sluis deze medetweaker er doorheen
Edit: Ik heb gewoon een normale rekening, met een Europas van de Rabobank (Standaard Nederlandse pinpas).
[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 25-08-2010 02:45 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken