Ik vroeg me af of een Athlon na het verwijderen van z'n plastic case (voor een GFD te installeren) nog wel stevig in z'n houder kan zitten. Aan m'n Athlon hangt namelijk ook zo'n 1/2 kilo wegende apha cooler. En ik ben van mening dat het pcb'tje van een Athlon waar zo'n Apha cooler aanhangt niet echt stevig in z'n slot zal blijven steken, hoe hebben jullie dit opgelost??? heeft er iemand foto's van??
Verwijderd
Haha, dat heb ik ook (zo'n lompe Alpha), gewoon goed erin duwen (als hij op z'n kant staat), dan je terwijl je hem vasthoud rechtzetten. Alleen als je er een flinke klap tegenaangeeft (tegen je bureau aan loopt) komt hij los te zitten, waardoor het hele systeem niets meer doet.
Maar als je hem gewoon met rust laat is er niets aan de hand en blijft hij braaf zitten.
Maar als je hem gewoon met rust laat is er niets aan de hand en blijft hij braaf zitten.
Is er echt geen betere manier? Ik bedoel, is die plastic cover helemaal naar de z*k als je hem eraf hebt gehaald? Ik dacht er namelijk aan propertjes een stukje uit de plastic te snijden zodat de GFD aangesloten kan worden terwijl de cover eropzit.
Eigenlijk wil ik dus weten of het mogelijk is om de cover er terug op te zetten.
Eigenlijk wil ik dus weten of het mogelijk is om de cover er terug op te zetten.
je kan die er beter af hebben blijft ie veel koeler
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Is een Alpha koeler dan niet genoeg?
En nu weet ik nog steeds niet of het mogelijk is om die cover er terug op te zetten.
En nu weet ik nog steeds niet of het mogelijk is om die cover er terug op te zetten.
Verwijderd
Je kan hem er terug opzetten (als je hem er maar voorzichtig genoeg afhaalt). Maar zonder kapje is wel 10 graden koeler...
Verwijderd
Ach dom van mij nu lees ik het pas 
Ik heb van het kapje er net zoveel afgehaald zodat de GFD er net op past, daarbij heb ik dus die klemmen aan de zijkant van het kapje niet beschadigd waardoor het kapje (die ik helemaal geperforeerd heb) weer terug geplaats en die athlon van jopash zit nu weer
heel stevig in het slot.
Ik heb van het kapje er net zoveel afgehaald zodat de GFD er net op past, daarbij heb ik dus die klemmen aan de zijkant van het kapje niet beschadigd waardoor het kapje (die ik helemaal geperforeerd heb) weer terug geplaats en die athlon van jopash zit nu weer
heel stevig in het slot.
Rampage, hoe heb je dat juist gedaan?
Heb je eerst de volledige cover erafgehaald en dan gaatjes gesneden of heb je zitten snijden zonder de cover te verwijderen?
Heb je eerst de volledige cover erafgehaald en dan gaatjes gesneden of heb je zitten snijden zonder de cover te verwijderen?
Verwijderd
Ik heb wel eerst de cover er afgewipt met een schroevendraaier op alle vier de hoeken .
ff met een haarfohn warm maken dan laten de vier hoeken makkelijker los , daarna ben ik ruig met de decopeerzaag (
) aan de gang geweest .
ff met een haarfohn warm maken dan laten de vier hoeken makkelijker los , daarna ben ik ruig met de decopeerzaag (
Pagina: 1