Mijn vader heeft iets meer dan een jaar geleden de volgende pc gekocht
1 x Coolermaster 690 Black (noPSU)
1 x LG GGW-H20L Blu-ray Retail
1 x Corsair 6GB DDR3 1333Mhz XMS3 Tripple Channel
3 x Seagate Barracuda 1TB 16MB SATA 3250410AS
1 x Asus Rampage II Extreme
1 x Coolermaster Real Power M700 Watt Modulair
1 x Intel Core i7 920 Boxed (i7920)
1 x Sapphire 2048MB HD4870 X2 PCI-E
1 x Microsoft Windows Vista Ultimate 64-bit NL
Een maandje geleden, startte hij zijn pc op en kwamen er allemaal rode stippen (in een lijn) op de monitor (ik heb geen idee hoe je het zou moeten noemen)
Hij rebooten, zelfde probleem. En het probleem deed zich ook voor in de veilige modus.
Toen hebben we de kaart maar vervangen met een kaart uit een andere pc, en alles deed het weer normaal.
De 4870X2 was behoorlijk warm, toen we hem er uithaalde. Zeg maar heet. Ik heb zelf geen idee wat er precies mee moet gebeuren. En volgens mij maakt het mijn vader niet zoveel uit.
Maar ik ben zelf wel nieuwsgierig naar de oorzaak
Terugbrengen naar de winkel wordt lastig aangezien we hem besteld hebben bij de pcmegastore, maar die is ondertussen failliet gegaan.
1 x Coolermaster 690 Black (noPSU)
1 x LG GGW-H20L Blu-ray Retail
1 x Corsair 6GB DDR3 1333Mhz XMS3 Tripple Channel
3 x Seagate Barracuda 1TB 16MB SATA 3250410AS
1 x Asus Rampage II Extreme
1 x Coolermaster Real Power M700 Watt Modulair
1 x Intel Core i7 920 Boxed (i7920)
1 x Sapphire 2048MB HD4870 X2 PCI-E
1 x Microsoft Windows Vista Ultimate 64-bit NL
Een maandje geleden, startte hij zijn pc op en kwamen er allemaal rode stippen (in een lijn) op de monitor (ik heb geen idee hoe je het zou moeten noemen)
Hij rebooten, zelfde probleem. En het probleem deed zich ook voor in de veilige modus.
Toen hebben we de kaart maar vervangen met een kaart uit een andere pc, en alles deed het weer normaal.
De 4870X2 was behoorlijk warm, toen we hem er uithaalde. Zeg maar heet. Ik heb zelf geen idee wat er precies mee moet gebeuren. En volgens mij maakt het mijn vader niet zoveel uit.
Maar ik ben zelf wel nieuwsgierig naar de oorzaak
Terugbrengen naar de winkel wordt lastig aangezien we hem besteld hebben bij de pcmegastore, maar die is ondertussen failliet gegaan.