Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MSN] Af en toe worden bericht niet verstuurd? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn msn werkt al langere tijd niet goed. Ik heb de nieuwste msn, met de nieuwste norton op windows xp.
Mijn msn ontvangt dan af en toe gewoon geen berichten, en wat ik verstuur komt ook niet aan op de een of andere manier, middenin een gesprek, en even later doet hij het weer. Wat me wel opvalt is dat het vrijwel altijd bij dezelfde personen is. Moet ik iets speciaals instellen bij norton of windows beveiliging? Heb al geprobeerd msn uit te schakelen bij instant-messenger control in norton, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat het kan zijn? Kan het liggen aan mijn hotmail account?

Alvast bedankt

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:45

iichel

Gazoooo

Het kan bijvoorbeeld aan je firewall liggen.
Of is je internetverbinding wel oke?

Je kunt ook proberen om Norton een keer helemaal uit te zetten.
Kijken of je 't dan wel werkt.

PS, chat je maar met 1 persoon? Of wel met meerdere?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Gaat het om gewone woorden die wegvallen, of om iets specefieks (denk aan url's).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Internetverbinding is oke, want heb er last van op meerdere locaties, en verder naast de msn problemen nooit ergens last van. Het verschilt, soms als je met een paar mensen een gesprek hebt, dat dan de helft het wel doet en de andere helft het niet, maar ook wel eens als je met 1 iemand praat dat het ook al weer raak is.
Er wordt dan niets specifieks gezegd ofzo, gewoon 'normale' woorden, en meestal doet hij het na een tijdje weer...
Hoe zou ik mijn firewall moeten instellen? De hele norton zet ik liever niet uit, dat is toch wat minder save volgens mij of kan dat als je het tijdelijk uitzet niet heel veel kwaad?