Wat voor soort audio setje?

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2025
Hallo

Ik heb momenteel een 5.1 surround sound setje van creative en wil wat meer en beter geluid.
Het setje dat ik heb staan is de t5400 van creative
pricewatch: Creative Inspire T5400 (5.1)
Over de bass die erbij zit ben ik zeer tevreden.
Ik word binnenkort 18 en ik mag een cadeau van 150 euro vragen van mijn oma, ik vind dit op zich best veel dus wil er iets van kopen waar ik zeker plezier van ga hebben.
Ik ben gaan rond kijken en weet niet echt waar ik moet kijken. De set is voor op een kamer, moet aangesloten worden op een pc, redelijke kwaliteit geluid en redelijk hard kunnen. Vooral de bass vind ik lkkr als die hard kan.
Zelf weet ik van 3 soorten audio in deze prijsklasse, monitoren, surround setjes of micro/mini setjes.
Ik weet het zelf niet echt en heb jullie advies nodig. Ik wil sowieso een goed kwaliteit geluidje en graag ook wat volume.

Hopelijk kan ik met jullie mening een goed beeld creeren
Alvast bedankt

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat wil je? Surround of stereo? Monitorspeakers kun je wel achterwege laten, aangezien je op zoek bent naar boomboxen. ;)

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:39
Logitech Z2300 is misschien wat voor jou als je geen surround wil. Anders even wat geld bijleggen voor de Z5500. :)

there's no tweak without the tweaker

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2025
bedankt voor de snelle reacties!
Ik zie dat ik een klein foutje heb gemaakt, met surround speakers bedoelde ik 2.1 of 5.1 pc speaker.
Echt heel belangrijk vind ik surround niet, ik heb het nu ook en vind het niet ontzettend veel voordeel geven. De z5500 zijn hele mooie speakers maar wel te duur.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zoals ik de vorige keer al schreef: teacher in "Nieuw geluid voor kamer" is iets meer eigen input gewenst.

"ik heb 150 euro en wie weet er wat goeds" is _niet_ de bedoeling.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.