Toon posts:

Problemen met de Nokia 3310....!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 520 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een Nokia 3310 Prepay gekocht van KPN en daar heb ik een probleempje mee. Als ik hem gewoon op tafel heb liggen springt tie steeds uit, ook als ik met toetsblokering hem in mijn zak heb gestopt en ik denk dat ik bereikbaar ben staat dat ding gewoon uit!!! wat gewoon gebeurt in mijn zak.!
Sommigen zeiden dat dat wel kon liggen aan de software in de telefoon, en sommigen zeggen dat er een contact in de telefoon niet goed zit..
Wie weet waar het precies aan kan liggen??

Ook mijn broer heeft precies dezelfde en die zijn c knop werkt niet!!, maar dat ligt dus wel aan de software!

Plaats hier ook al je problemen met de Nokia 3310!!

b.v.d.
MicroDroid

Verwijderd

Topicstarter
[topic=140090]

Kijk, nog meer van die probleempjes van Nokia!!!!
Ik dacht dat Nokia zo goed was!!! |:(

Verwijderd

Ja hoor, heb net gesproken met de Nokia Service Support Line Mobiele Telefoons
hebben ze nog nooit gehoord van het sms-probleem.... Het is daar helemaal niet bekend en zo zal er dus ook nooit wat aan gedaan worden |:(
Wat we dus moeten doen is massaal met zijn alleen gaan klagen en dan maar hopen dat de Nokia-oogjes geopend worden...
Van dat uitvallen heb ik ook al meerdere keren gehoord, Nokia 3310, leek zo leuk, maar waarschijnlijk is het prijs-kwaliteit verhouding :(

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:30

Richard

Kuru Kuru Kururin

Als iedereen nu eens zijn versie nummer vermeld ik heb een 4.18 en heb weinig probs, behalve dan het niet trillen van sommige balletjes die je opeet in SnakeII, SMS probs ken ik niet, want ik SMS niet met mijn 3310 omdat daar mijn Abo-chip inzit, en SMS-jes brengen zo vaak grote rekeningen aan het eind van de maand!

20*350ZO45°

Verwijderd

Wel eens getest of 'ie het doet, zoeken in het tel. boek om een sms-je te verzenden?
Ik heb versie 4.19 gehad, heb nu 4.18 en heb ook iets in de 20 gehad, maar iedere keer hetzelfde probleem, ik wacht nu op versie 4.25 zonder mankementen!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je zien welke versie je hebt?? :?

Verwijderd

Versie kun je zien door *#0000# in te tikken.
K heb versie 4.06 en nergens probs mee. Wat zou het probleem met deze versie moeten zijn??

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:07
Versie 4.23
25-01-01
nhm-5

probleem met de 'c' knop. Verwijdert de lettertjes niet één voor één.

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
MicroDroid, waarom heb je zolang gewacht met je toestel? Het is een software-fout, als je garantie hebt kunnen ze het voor je repareren. even bij een nokia service point langsgaan.
(ik was een slachtoffer van de versie4.23... downgraded naar 4.18)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Pagina: 1