Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung galaxy S of wachten op HTC Desire HD/Ace

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• DaRuDa
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10-06 22:01
Hellow,

Ik sta voor een moeilijke beslissingen.
Zou ik de Samsung Galaxy S nu kopen? Of is het de moeite om nog te wachten op de HTC Desire HD/Ace?
Gaat deze veel beter zijn? Gaat het nog lang duren eer hij er gaat zijn?

groeten

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:18
Koop de Galaxy S! O nee wacht toch maar.....

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-06 01:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik zelf wacht op de Desire FullHD, of eventueel de Desire Zedd, ligt eraan of ik een toetsenbord wil tegen die tijd.

PSN: Denkoyugo

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Dit zijn vragen die je alleen zelf kunt beantwoorden. Wij weten niet wat jij wil en wat je belangrijk vindt in een telefoon, dus dit komt aan op persoonlijke keuze. Daarnaast verwachten we wat eigen initiatief in topicstarts, en dat ontbreekt hier volledig.

Lees aub Het algemeen beleid nog even door. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True