Ben ik nou gek...

Pagina: 1
Acties:
  • 878 views

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:38

JoeBlack2k

I Love Hilary

Topicstarter
http://link.marktplaats.nl/371034862

dat kan toch helemaal niet ?

SL op een G5 ?
8)7

Hilary Duff 4-Life

• masikh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-01-2025
G4 is idd de verkeerde architectuur om SL te kunnen draaien. Echter staat er boven dat het om een intel-processor gaat. Die kan dat wel. Wat ik wel vreemd vind overigens is dat dit model met een intel-processor zou zijn uitgevoerd. Ik geloof daar niks van. Maar wie ben ik?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het is dan ook geen G5 maar een Intel iMac. Veel mensen noemen deze ook per ongeluk G5 omdat hij er zoveel op lijkt. De G5 (met powerpc nog) is dus een generatie ouder. :)

Edit: Voor hierboven, tijdens de overstap naar intel hebben ze dezelfde behuizing gehouden voor de iMac. Dus er zijn ook gewoon witte iMac's met intel processor. Later zijn ze pas overgestapt op de aluminium behuizing. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Satch op 24-08-2010 14:12 ]

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Hardwareoverzicht:

Modelnaam:    iMac
  Modelaanduiding:  iMac5,1
  Processornaam:    Intel Core 2 Duo
  Processorsnelheid:    2 GHz
  Aantal processors:    1
  Totaal aantal cores:  2
  L2-cache (per processor): 4 MB
  Geheugen: 1 GB
  Bussnelheid:  667 MHz
  Opstart-ROM-versie:   IM51.0090.B09
  SMC-versie:   1.8f2
  Serienummer:  W87243H5VUX

Dit geeft mijn witte iMac aan.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Herkenningspunt van de G5 en de Intel was toch de ingebouwde webcam? Dit is dus een Intel :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• hydraat
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 15:00
Mactracker..... da's 't antwoord op al uw Mac-type vragen.... http://www.mactracker.ca/

Verwijderd

Touchdomex schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:07:
Herkenningspunt van de G5 en de Intel was toch de ingebouwde webcam? Dit is dus een Intel :+
Nee, da's niet waar ;)
Ik heb thuis een iMac G5 (één G5 Processor dus) staan met iSight, dit was dan ook de laatste generatie G5. De iMac na die van mij was exact dezelfde maar dan met een Intel Core Duo :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat en daarnaast staat er in de advertentie dat er een Intel core duo in zit, dus Snow Leopard draait er prima op. De G5 is in dit geval dus wat misleidend en duid waarschijnlijk op vijfde generatie iMac. In ieder lijkt me dit niet topicwaardig, dus dit topic gaat op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.