Meuktracker: San Andreas Multiplayer 0.3b

Pagina: 1
Acties:

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:12
Goedendag Meukposters,

meuk: San Andreas Multiplayer 0.3b

Geen idee of het een foutje is, of dat de meukposter er niet zo heel veel verstand van hebt. Maar zoals ook al in den eerste reactie is verwezen, dat het met MTA zo gebroederlijk in de Updategeschiedenis staat.

Allesbehalve dat klopt, aangezien het compleet andere 'games' zijn, andere developper, engine etc. etc. Dus kan het asjeblieft gescheiden worden. :) Zou wel zo mooi zijn, aangezien het hooguit GTA deelt, maar dat is het dan ook. :P

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Xanland op 24-08-2010 16:07 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:21

Qwerty-273

Meukposter

Het staat in de update geschiedenis omdat het product pricewatch: Grand Theft Auto - San Andreas, PC aan beide meuks is gekoppeld. Daarom komt het terug in de update geschiedenis. We kunnen eventueel de link met pricewatch: Grand Theft Auto - San Andreas, PC weghalen, maar dan mis je juist bij pricewatch: Grand Theft Auto - San Andreas, PC de link naar deze uitbreiding (of de andere uitbreiding MTA).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.