Heren,
Nogmaals mijn vraag maar dan hopelijk iets meer volgens de topic regels.
Ik heb op een ftp server diverse documenten staan die ik wil kunnen inlezen in mijn website. Ze worden op de pagina zelf geladen door middel van javascript (pdfObject).
Op dit moment doe ik het zo:
Dit hele gebeuren staat dan op een pagina die eerst checkt of er een sessie is etc zodat men niet bij de pdf's kan als men niet is ingelogd. Maar ik merk dat hier toch ongevraagd een vertraging in zit.
Ik vind php.net wel een ftp download tut maar krijg deze niet aan de praat. Deze code ziet er nu zo uit.
Ik vermoed dat dit komt door het path van local_file maar weet het niet zeker.
Hoop dat dit topic zo wel voldoet aan de regels..?
Nogmaals mijn vraag maar dan hopelijk iets meer volgens de topic regels.
Ik heb op een ftp server diverse documenten staan die ik wil kunnen inlezen in mijn website. Ze worden op de pagina zelf geladen door middel van javascript (pdfObject).
Op dit moment doe ik het zo:
PHP:
1
2
| $pdf = $_GET['pdf']; header("location:ftp://$ftp_user_name:$ftp_user_pass@$ftp_server//PO/$pdf"); |
Dit hele gebeuren staat dan op een pagina die eerst checkt of er een sessie is etc zodat men niet bij de pdf's kan als men niet is ingelogd. Maar ik merk dat hier toch ongevraagd een vertraging in zit.
Ik vind php.net wel een ftp download tut maar krijg deze niet aan de praat. Deze code ziet er nu zo uit.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| $pdf = $_GET['pdf']; $archief = "/PO/"; // path to remote file $remote_file = $archief.$pdf; $local_file = $archief.$pdf; // open some file to write to $handle = fopen($local_file, 'w'); // set up basic connection $conn_id = ftp_connect($ftp_server, $ftp_port); // login with username and password $login_result = ftp_login($conn_id, $ftp_user_name, $ftp_user_pass); // check connection if ((!$conn_id) || (!$login_result)) { echo "FTP connection has failed!"; echo "Attempted to connect to $ftp_server for user $ftp_user_name"; exit; } else { echo "Connected to $ftp_server, for user $ftp_user_name<br />"; } // try to download $remote_file and save it to $handle if (ftp_fget($conn_id, $local_file, $remote_file, FTP_BINARY, 0)) { echo "successfully written to $local_file\n"; } else { echo "There was a problem while downloading $remote_file to $local_file\n"; } // close the connection and the file handler ftp_close($conn_id); fclose($handle); |
Ik vermoed dat dit komt door het path van local_file maar weet het niet zeker.
Hoop dat dit topic zo wel voldoet aan de regels..?