Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Tot nu toe had ik alleen een iPod en maakte het me niet zoveel uit.
Nu heb ik net een iPhone4 die ik zakelijk ga gebruiken qua bellen, mail en agenda. Verder wil ik natuurlijk ook gewoon muziek kunnen luisteren, spelletje spelen etc...

Is het mogelijk om de apps op mijn laptop thuis te zetten en op mijn werk laptop? Ik krijg het idee dat het of de ene of de andere is en niet allebei?

Voor contactpersonen en agenda's laat ik alleen mijn werk laptop syncen.
Maar ik zou het handig vinden als ik op werk ook eens van muziek kan wisselen of apps erbij kan zetten, zonder dat ik dan op mijn eigenlaptop dan weer allerlei apps mis?

Is dit mogelijk of (wederom) een beperking van Apple/iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Apps gaat niet, muziek gaat wel als je jailbreaked en dan SwapTunes downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Je kan volgens mij gewoon je application settings folder van iTunes kopiëren en gebruiken op beide pc's. Als je synct op het werk kopieert hij anders alle spelletjes van je iPhone naar de computer. Wat lang kan duren.

Kan je de agenda en contacten niet via wifi etc syncen met een service als exchange ipv dat je hem fysiek aan itunes wil hangen?

[ Voor 23% gewijzigd door MsG op 24-08-2010 12:09 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
deze truc werkt nog steeds, en ik gebruik het om 1 iPhone aan 3 verschillende macs te hangen.