Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe heet dit script

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Hallo iedereen :-)

Ik zit nu al voor de tweede keer 30 min te kijken door de jQuery plugin database en ik zie alleen maar overal hetzelfde passeren... Precies alsof sommige mensen hun plugin voor elke categorie taggen en dan maar uploaden.

Nu ben ik op zoek naar een script zoals hier op de voorpagina van tweakers staat. Ik bedoel dus het kader aan de rechterkant onder Reviews & Features die vanzelf door de 6 nieuwsposts scrolled (nu bv 5x GamesCom en 1x Blackberry)

Weet iemand hoe dit heet?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een carrousel :)

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Heb carrousel ff opgezocht maar dat is toch gewoon een "slideshow" van images? Ik zoek echt het script met die knoppen eronder etc zoals je op enorm veel sites ziet tegenwoordig... Toch bedankt hoor :-)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In de Devschuur hebben we het over zélf programmeren; zoeken naar kant-en-klare scripts kuin je prima zelf ;)
Scriptrequest

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.