Toon posts:

XP Proff via vmware vreet licentiecode niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er voor XP een andere licentie code nodig is als ik deze wil installeren op Vmware Fusion 3 (op een Mac pro)
Ik heb 5 verschillende orginele licentie codes en geen enkele wordt geaccepteerd en krijg alleen product key is not valid.
Microsoft gebeld en die zeggen heel makkelijk, dat ondersteunen we niet. Wereldse support ook. Ik vraag niet of ze me kunnen helpen met Vmware maar alleen of er dan een andere licentie nodig is.
Wie kan me vertellen of dit zou moeten werken.
Heb met deze cd en key wel eens vaker een gewone pc geinstalleerd.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ligt eraan welke versie van Windows XP Professional je installeerd. Bepaalde OEM schijven lusten Retail keys niet, en voor de MSDN versie heb je (als ik het me goed kan herinneren) ook een MSDN key nodig die niet werkt op de Retail en OEM versies.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Topicstarter
mindcrash schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:06:
Ligt eraan welke versie van Windows XP Professional je installeerd. Bepaalde OEM schijven lusten Retail keys niet, en voor de MSDN versie heb je (als ik het me goed kan herinneren) ook een MSDN key nodig die niet werkt op de Retail en OEM versies.
Ik heb een gewone XP prof cd (zo'n zilveren) met daarbij een licentie die ik van de e-open site afhaal (Volume license key)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:10:
[...]

Ik heb een gewone XP prof cd (zo'n zilveren) met daarbij een licentie die ik van de e-open site afhaal (Volume license key)
Dan is waarschijnlijk die CD geen VLK versie maar een gewone Retail dan wel OEM. Die CDs en keys zijn niet uitwisselbaar helaas. Makkelijkste is om van het internet een VLK iso te downloaden lijkt me. Let wel op dat de hash van de iso hetzelfde blijft als die Microsoft aangeeft wat die zou moeten hebben. Daarmee voorkom je dat je spul download waarmee gerommeld is.

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 24-08-2010 11:15 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:22

E-Vix

Nu met sneeuw!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:10:
[...]

Dat is dus je probleem. Je probeert een VLK key op een normale XP. Je zult dus ergens eerst een VLK installatie vandaan moeten halen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
E-Vix schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

Dat is dus je probleem. Je probeert een VLK key op een normale XP. Je zult dus ergens eerst een VLK installatie vandaan moeten halen.
Ok super, dan ga ik van de Microsnot e-open :P site een andere versie downloaden. Zullen ze hier leuk vinden dat ik met onze 2mbit sdsl lijn vollop ga trekken :)
ach dan maar een uurtje trager.
Hoop dat dit werkt!

Verwijderd

Topicstarter
Een download vanaf de e-open site heeft het probleem opgelost, was eigenlijk heel simpel dus.
Het bracht me beetje aan het twijfelen omdat ik vorige week een SBS 2008 media kitje hier zag liggen met een apparte licentie code voor virtualisatie, en gezien XP mijn codes niet wilde pakken zat ik daar meteen aan te denken.
Bedankt allemaal!
Pagina: 1