Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] [SP3] Nlite...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halloa mensen,

Net nieuw hier, alhoewel als lid dan.. kwam hier altijd wel even gluren..
Maar goed to the point..

Ik heb in Nlite, Win XP Sp3 lekker lopen strippen, getest, werkt ook nog prima voor zover dan,
paar kleine dingetjes.. de ISO is precies 300 mb! en ik vond dat er wel wat software bij kon..

Wou ik graag Office 2207 (origineel :D) mee installeren, silent als dat kan?
en waar kan ik het serial nummer aangeven? (Runonce?)

Iemand die het weet ? ik heb al gegoogled maar kom er niet echt uit ..

Bedankt alvast :)

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Admin installatie voor Office 2007 maken (setup.exe /admin dacht ik) en dan alle settings meegeven.

.msp die je maakt in de \Updates folder plaatsen van je Office 2007 installatie.

Installatie via de GUIRUNONCE (of CMDLINES.TXT) aftrappen.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal daar eens over googlen, voor de exacte commando's of weet iemand die toevallig uit 't hoofd? ik ben er verder helemaal niet bekend mee hoor :) maar ik leer snel :D haha! wat is beter? Runonce? of CDMLINES?
gaat het niet via het WINNT.SIF? Ik roep maar wat hoor haha!

En kan ik met Runonce ook Batch bestanden laten opstarten? dat ik bijv. iets installeer, en de originele exe, voor een update kan laten overschrijven?

Groeten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:04:
Oke ik zal daar eens over googlen, voor de exacte commando's of weet iemand die toevallig uit 't hoofd? ik ben er verder helemaal niet bekend mee hoor :) maar ik leer snel :D haha!
Je leert nog sneller wat wel en niet werkt voor jouw situatie door zelf te gaan [google=Office2007 unattended deployment].
Let er ook op dat lang niet elke licentievorm/versie unattended installaties ondersteunt.

Over de rest van je vragenlijst kan ik alleen maar de suggestie geven de forum search goed te gebruiken aangezien unattended installaties van XP tegenwoordig niet meer zo 'hot' zijn als een jaar of vijf terug (hint) dus als je wat oudere topics opzoekt moet je genoeg antwoorden kunnen vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 24-08-2010 13:42 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanx :) dus eigenlijk is Unattended Windows helemaal niet zo tof meer? haha..

Shit.. Loop ook altijd achter ! haha.. maar toch bedankt :)

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:12:
Oke thanx :) dus eigenlijk is Unattended Windows helemaal niet zo tof meer? haha..

Shit.. Loop ook altijd achter ! haha.. maar toch bedankt :)
Nee hij bedoelt dat unattended Windows XP installaties niet echt meer hot topics zijn..

We do what we must because we can.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En daarmee bedoeld ie ook niet dat het niet 'tof' meer is, maar dat het al redelijk uitontwikkeld is. Alle tools zijn klaar en alle vragen zijn wel gesteld. Dus gewoon zoeken en je vindt het antwoord.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen.. ik ga eens googlen en search gebruiken.. :) deze kan dicht..

Bedankt allemaal voor de snelle reacties ! top ..
Pagina: 1