Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recentelijk de Steelseries 5h v2(niet usb), en met gamen bevalt de koptelefoon prima. Maar als ik series/films achter mijn computer wil zien is het geluid erg zacht, ik moet soms echt goed luisteren wil ik verstaan wat ze zeggen, ik heb al geprobeert om te zoeken voor eventuele drivers of in dit forum of meerdere mensen dit probleem hebben, maar helaas zonder resultaat. Zijn hier mensen met enige ervaring hier mee?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Bert, er zit een banaan in je oor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee Ernie dat ben ik!

Maar nu zonder grappen, ik zou graag mijn serie willen uitzien met het volume wat omhoog! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
Ik denk dat een headphone amp de oplossing is (of een geluidskaart met ingebouwde amp). In ieder geval iets wat je koptelefoon versterkt, zonder je huidige geluidskaart te belasten.

[ Voor 59% gewijzigd door Rudey op 24-08-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zijn het alleen de stemmen of is het al het geluid? In het eerste geval heb je de geluidskaart misschien op 5.1 gezet (dus stemmen gaan naar de center) en de koptelefoon op de uitgang voor de front speakers gezet. De oplossing daarvoor is door de geluidskaart op 2.0 in te stellen.

Verder gewoon alle schuifjes (dus ook via het configuratiescherm) omhoog schuiven, het kan zijn dat je er eentje niet hebt gezien.

[ Voor 43% gewijzigd door TBTL op 24-08-2010 11:08 ]