Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb al gezocht op het forum maar vind niets. Ik wil op mijn sim dezelfde contacten als in mijn SGS. In mijn SGS staan er 310, op m'n simkaart maar 200 van die 310. Maar als ik alles wil kopiëren van mijn telefoon naar de sim doet ie 't niet. Waarschijnlijk omdat er 200 dubbele contacten bij zitten waardoor ie stopt met kopiëren.
Ik denk nu, simkaart wissen en dan in 1 keer de hele bups kopiëren. Maar hoe wis ik alle contacten in 1 keer van mijn simkaart? Het gaat wel 1 voor 1 maar om dat 200x te doen is niet handig!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

sorry, je "sgs"?

Edit; Ah, je Samsung Galaxy S dus. Dit topic heb je al gevonden, waarom daar deze vraag niet?

[ Voor 85% gewijzigd door Obiter dictum op 23-08-2010 23:54 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kan best zijn dat er op je Simkaart maar maximaal 200 contacten kunnen worden opgeslagen en meestal ook met minder gegevens (alleen naam en telefoonnummer)...

• iedjie
OEPS! Vergissing, het had in Samsung Galaxy S deel 4 moeten komen!

• iedjie
Hoe wis ik een topic???
Volgens mij kan een USIM 1000 contacten hebben.

Ik ga verder met deze vraag op Samsung Galaxy S deel 4.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
iedjie schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:59:
Hoe wis ik een topic???
Volgens mij kan een USIM 1000 contacten hebben.

Ik ga verder met deze vraag op Samsung Galaxy S deel 4.
Je kunt een topic niet wissen, je kunt alleen een topic report aanmaken d.m.v. het rode handje links naast de titel van dit topic.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.