AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU
Je verwacht dat het spyware of een virus is maar in plaats van je vraag te stellen in Beveiliging & Virussen stel je hem in Webdesign, Markup & Clientside Scripting? Handig. 
WEB>>BV
WEB>>BV
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Wat een zinsconstructie.. moeilijk te volgen zoIs die spyware of iets anders virusjes of iets of een computer in mijn netwerk die dit kan veroorzaken?? of gewoon een foutje in de site of bug in google chrome waarmee ik surf iemand enig idee ik zelf heb geprobeerd uit te zoeken maar zelf kan ik niet achterhalen wat het precies inhoud.
kona.kontera.com intypen in google. Eerste 4 hits zeggen al wat dit is en wat er eventueel aan gedaan kan worden.
Zelf geprobeerd te zoeken? Mjah..
Kontera ContentLink in-text advertising and information services
is one of the leading contextual advertising program
used by webmasters and bloggers to earn revenue from websites’ contents.
Wanneer je hier iets op GoT post verwachten we een aantal zaken van je. Zie daarvoor Het algemeen beleid.
Omdat jij niet voldoet aan die verwachtingen, en dan vooral het eerst zelf zoeken en melden wat je gevonden hebt gaat dit topic op slot.
Omdat jij niet voldoet aan die verwachtingen, en dan vooral het eerst zelf zoeken en melden wat je gevonden hebt gaat dit topic op slot.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Dit topic is gesloten.