Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 12:33
Hallo,

Ik ben van plan om een iPhone 3GS 8GB i.c.m. het T-Mobile relax 25 abonnement te kopen bij studentmobiel. Hier staat aangegeven dat je 190 belminuten krijgt en/of SMS, maar bedoelen ze hier dat je 190 belminuten krijgt EN 190 sms'jes per maand of dat je 190 belminuten krijgt en dat als je bijvoorbeeld één sms'je verstuurd je dan nog 189 minuten/sms over hebt. En als je dan nog 5 minuten belt dat je dan nog 184 in totaal over hebt? Snap je?

En web n' walk standaard, zit filmpjes streamen vanaf bijv. youtube daar ook bij in?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:53
Die 190 min/sms wil zeggen: of 190 minuten bellen, of 190 smsjes. Voor ieder smsje gaat er 1 belminuut af. Je kunt bijvoorbeeld 100 minuten bellen en 90 smsjes versturen of 10 minuten bellen en 180 smsjes versturen.
Als web 'n walk simpelweg inhoudt dat je internet op je telefoon hebt, maakt het geen bal uit wat je er mee doet. Youtube, hotmail, tweakers.net, wat jij wil. Kijk alleen wel even hoe hoog de snelheden zijn en of er een datalimiet geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:08

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

De web'n'walk standaard houdt in dat je onbeperkt max 384kbit downstream hebt. Is leuk om radio mee te streamen, maar video zou ik je afraden :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subject
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 12:33
Oké, bedankt!