Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 07:44
Hallo allemaal,

sinds vanmiddag heb ik plotseling geen geluid meer op mijn HTC Legend. Wanneer ik muziek wil afspelen krijg ik alleen geluid als ik een headset inplug, ook applicaties maken geen geluid meer en zelfs wanneer ik gebeld wordt trilt hij alleen maar.

Ik heb geprobeerd de telefoon uit en aan te zetten, geen resultaat. Ook op stille stand zetten en daarna weer terug op normaal geeft geen resultaat. Ook heb ik de meest recente app's verwijderd en een backup gemaakt van alles. Ook dit heeft geen effect.

Het komische is dat ik met mijn headset wel geluid heb en zonder niet, ik gok dus dat er hardware-matig iets kapot is. Iemand verder ervaring hier mee en misschien tips? heb al contact op genomen met HTC.

Alvast bedankt!

Update:
hmm... en nu kom ik erachter dat ik ook al mijn contactpersonen kwijt ben, er is zeker geen manier om dit terug te krijgen aangezien er veel belangrijke nummers in stonden... Ze staan niet meer op mijn SIM of SD kaart :'( gaat lekker met m'n nieuwe mobiel dus...

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 23-08-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
*knip* aub niet kicken binnen 24 uur

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 23-08-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Lijkt me meer een topic voor het Legend topic hier.... maar goed:

Misschien een harde reset proberen? Dus terug naar fabrieksinstellingen. Dan zou alles bij het oude moeten zijn en in het geval dat er geen hardware probleem is zou er ook weer geluid moeten zijn.

En wat betreft je contactpersonen. Merkwaardig dat die weg zijn. Staan ze niet gewoon online bij je gmail contactpersonen? In dat geval kun je ze wel weer syncen. Al vind ik de combinatie van deze 2 problemen wel merkwaardig

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
Ik heb inmiddels contact gehad met HTC zelf, hun denken ook een hardware-matig probleem. Morgen komen ze hem ophalen voor reparatie, helaas toestel wel 2 weken kwijt :( maar ja, als hij dan gemaakt wordt prima :)

en contactpersonen had ik gewoon op het toestel opgeslagen en daar ben ik kennelijk vergeten een backup van te maken (moet op een aparte manier schijnbaar) dus eigenlijk eigen fout, stomme fout... Maar meteen ff wat mailtjes rondsturen of iedereen ff zijn nummer wilt doorgeven :P is nu toch te laat...

Topic kan eventueel op slot (als dat hier gedaan wordt teminste), kan eventueel nog wel even feedback geven over hoe HTC het verder opgelost heeft; gebruikerservaring dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Jacks0nxD op 24-08-2010 20:53 ]