Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Live Messenger crasht bij aanklikken icon-tab

Pagina: 1
Acties:

• Viper72
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hi,

Ik heb sinds kort een vreemd probleem met Live Messenger waar ik maar niet achterkom wat het is.

Het gaat hierbij om Windows Live Messenger 2009 build 14.0.8117.416. OS is Windows 7 x64 fresh installed.

Wanneer ik een conversatie met iemand start (dit gaat allemaal prima), en dan daarna het icon-tabje aanklik voor het verzenden van een icon, dan crasht MSN.

Enige remedie is dan om de Messenger volledig af te sluiten (via de close application in de taskbar) en weer opnieuw aan te melden etc.

Uiteraard druk gezocht maar niks kunnen vinden over deze specifieke crash. Verwijderen en her-installeren helpt niks, met wat voor versie dan ook. In de Windows logging wordt niets geregistreerd als MSN Crasht. Geen virussen aanwezig of wat voor verder gespuis dan ook.

Iemand een idee?

New Build in Progress

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:12
Je hebt een beschadigd MSN profiel. Deze moet je verwijderen. Als je "mazzel" hebt ook in je register.

Profielmap kun je vinden in de map van MSN messenger in de verborgen Aplication map van dezelfde gebruiker.

Register plek: HKCU\Software\Microsoft\MSNMessenger\PerPassportSe ttings\ (profielen hebben rare cijfers/ letters die moeten weg)

[ Voor 23% gewijzigd door Cave_Boy op 23-08-2010 17:18 ]

• Viper72
  • Niet online
Cave_Boy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:17:
Je hebt een beschadigd MSN profiel. Deze moet je verwijderen. Als je "mazzel" hebt ook in je register.

Profielmap kun je vinden in de map van MSN messenger in de verborgen Aplication map van dezelfde gebruiker.

Register plek: HKCU\Software\Microsoft\MSNMessenger\PerPassportSe ttings\ (profielen hebben rare cijfers/ letters die moeten weg)
Thanks voor je snelle reply :)

Ik zie in de Registry idd een map met rare/cijfers letters etc. Die dus weghalen. Wat ik alleen even niet begrijp is dat ik de profielmap waar je het over hebt moet verwijderen. Staat die onder de gebruiker en dan AppData?

En wanneer verwijderd, herstarten en MSN live opnieuw installeren?

New Build in Progress

• Viper72
  • Niet online
Heb de volgende zaken verwijderd :

Registry : HKCU\Software\Microsoft\MSNMessenger\PerPassportSettings -> map daaronder

Local Account : C:\Users\commander\AppData\Local\Microsoft\Messenger\<liveaccount>

Heeft echter nog niet geholpen, ook niet na herinstall 8)7

New Build in Progress