SMS'jes overzetten van Nokia 2700c naar iPhone4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik weet niet in welk deel van het forum dit thuishoort, maar ik begin maar hier:

Ik heb sinds dit weekend een iPhone4. Nu wil ik graag wat belangrijke sms'jes overzetten van mijn oude telefoon. Ik heb deze al gemaild via outlook naar mezelf, maar het zou fijn zijn wanneer ik deze in mijn iPhone kan zetten. Maar dan wel 1 op 1 overzetten zodat ik ook kan zien van wie ze afkomstig waren (contacten zijn gelijk in beide telefoons).

Is zoiets mogelijk? en zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik denk dat je een manier moeten vinden om je SMS'jes van je telefoon naar je PC te krijgen. Als je em op je PC kan aansluiten is er vast ook wel een dat je je SMS'jes op je PC kan zetten. En dan importeren met je iPhone.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:45:
Ik weet niet in welk deel van het forum dit thuishoort, maar ik begin maar hier:

Ik heb sinds dit weekend een iPhone4. Nu wil ik graag wat belangrijke sms'jes overzetten van mijn oude telefoon. Ik heb deze al gemaild via outlook naar mezelf, maar het zou fijn zijn wanneer ik deze in mijn iPhone kan zetten. Maar dan wel 1 op 1 overzetten zodat ik ook kan zien van wie ze afkomstig waren (contacten zijn gelijk in beide telefoons).

Is zoiets mogelijk? en zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik zou maar eens gaan doorsturen van die sms'jes met een prepaid-sim in je Nokia. Er is geen enkele andere manier voor zover ik weet.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
THE_BASE schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:55:
[...]
Ik zou maar eens gaan doorsturen van die sms'jes met een prepaid-sim in je Nokia. Er is geen enkele andere manier voor zover ik weet.
Ik vrees het ook inderdaad. Ik heb 2 sims (kpn/tmobile) Maar zou er dan een manier zijn om sms'jes van die andere gsm op de iphone te verplaatsen naar de juiste mensen? Anders heb ik dus een heleboel sms'jes van mijzelf erin staan.