ik heb na een herinstallatie van mijn windows pc geen mogelijkheid meer om te printen. Ik heb de printer ( hp 840 c )aangesloten op mijn pc ( deze wordt meteen herkend en geinstalleerd via windows update ) Zodra ik hem een printopdracht geef gebeurt er niks. Ik zie ook geen printopdracht in de wachtrij staan ( printer staat online )"alle vinkjes staan goed " Zodra ik de opdracht geef zie ik naast de klok een icoontje verschijnen dat na enkele tellen weer verdwijnt.Normaal gesproken zou de printopdarcht dus voltooid zijn. Helaas krijg ik geen afdruk uit de printer.De pinter heeft het altijd gedaan op deze computer ( volgens dezelfde configuratie ) en werkt nog steeds op een andere computer/s.
Ik weet dat de printer al een oud beestje is maar hij doet het nog goed .Waar kan het aan liggen dat deze printer het niet meer doet ?
Als ik logisch nadenk verdwijnt de printopdarcht als alles afgedrukt zou zijn. Wachtrij verschijnt ook niet in het wachtrijvenster.
Systeem Hp pentium 4 HT 3.0 Ghz met windows7 ultimate
gedane troubleshooting :
*windows/sytem32 / spool ( hier staat niks meer in van opdrachten, dus kan ook niet leeggemaakt worden...)
*update via" microsoft update "gedaan : geslaagd en installeerd
*van poort verwisseld paralel en andere usb poort : geen relaas
*printer aangesloten op andere computers: hier doet hij het wel op !
*drivers geinstalleerd van windows xp": geen oplossing
*andere usb kabel gebruikt : geen oplossing
*printopdrachten gegeven uit andere programma`s ( word excel etc ) : geen oplossing
*cartridges vevangen door nieuwe : geen oplossing
*"foutopsporiongsprogramma" van HP gebruikt , vindt geen fout
Ik weet dat de printer al een oud beestje is maar hij doet het nog goed .Waar kan het aan liggen dat deze printer het niet meer doet ?
Als ik logisch nadenk verdwijnt de printopdarcht als alles afgedrukt zou zijn. Wachtrij verschijnt ook niet in het wachtrijvenster.
Systeem Hp pentium 4 HT 3.0 Ghz met windows7 ultimate
gedane troubleshooting :
*windows/sytem32 / spool ( hier staat niks meer in van opdrachten, dus kan ook niet leeggemaakt worden...)
*update via" microsoft update "gedaan : geslaagd en installeerd
*van poort verwisseld paralel en andere usb poort : geen relaas
*printer aangesloten op andere computers: hier doet hij het wel op !
*drivers geinstalleerd van windows xp": geen oplossing
*andere usb kabel gebruikt : geen oplossing
*printopdrachten gegeven uit andere programma`s ( word excel etc ) : geen oplossing
*cartridges vevangen door nieuwe : geen oplossing
*"foutopsporiongsprogramma" van HP gebruikt , vindt geen fout