• Sakray
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Hey mensen van Tweakers ben door een vriend hier heen gestuurd omdat hij zei dat jullie veel verstand hadden wat betreft PC's bouwen enzo

En na aantalle jaren is het zover dat ik toch echt mijn PC moet upgraden omdat hij de nieuwste games gewoon niet goed meer kan afspelen voornamelijk omdat mijn CPU altijd 100% loopt op de nieuwere games wat leid tot erg shockerige gameplay

Maar ik heb dus geen idee wat momenteel beetje goede componenten zijn en/of goede CPU's zijn hier is zo'n beetje wat ik nu heb

4x G.Skill Value DDR DDR SDRAM 512 MB PC3200 400 MHz
XFX GeForce 7800 GTX Overclocked 256 MB PCI Express x16
AMD Athlon 64 San Diego 3700+ Socket 939 Boxed
Cooler Master RS-550-ACLY Real Power 550 Watt
MSI K8N SLI Platinum

als er iets belangrijks mist moet je het even melden dan zoek ik het op

wat zouden jullie aanraden?

Bij voorbaat dank,
Wesley

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-02 16:03
Het hangt er vanaf wat je budget is, op welke resolutie je speelt, en wat je er allemaal op wilt doen? voornaamste doel is gamen begrijp ik.

Dan is je huidige pc toch wel zo erg verouderd dat als je de nieuwste games wil spelen, je een nieuwe processor, moederbord, geheugen en videokaart wil hebben. Dan is het de vraag op je huidige voeding het nog trekt, coolermaster wordt op tweakers niet echt als high end ervaren en systemen tegenwoordig trekken behoorlijk wat stroom. Dus deze moet eventueel ook vervangen worden.

Maar het eerste wat ze hier willen weten is dus wat je budget is denk ik.

En kijk hier even rond, en vertel wat je zelf al hebt gevonden.
[BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010

[ Voor 10% gewijzigd door dewil1990 op 23-08-2010 14:16 ]

• Sakray
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Ya nieuw moederboord had ik al vernomen omdat ik al iets hoorde dat het moeilijk is om betere 939 socket CPUs te vinden maar is het ook zo als je nieuwe moederboord koopt de oude geheuge niet op de nieuwe kunnen?

Moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog niks echt gevonde heb omdat ik niet goed weet wat momenteel wel en niet goed is zeg maar

Mijn budget zal rond de 800 euro liggen denk ik

ik zal nu even de link doorspitten die je stuurde

[ Voor 11% gewijzigd door Sakray op 23-08-2010 14:29 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hi en :W,

Op dit forum zijn dergelijke vragen helaas niet toegestaan. Uiteraard laten we je niet helemaal in de kou staan, maar lees eerst even *LET OP* - Wat moet ik kopen voordat je verder post.

Wil je uiteindelijk nog wat specifieker advies, kjik dan hier voor een volledig systeem: [BBG aanschaf] Gamesysteem juli-augustus 2010
Voor een upgrade van je bestaande systeem: [UG Aanschaf] Gamesysteem
Dit topic gaat dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 23-08-2010 14:33 ]

Dit topic is gesloten.